Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir spennende, jeg velger nok å legge en lapp inni pakken, så det ikke vises når h*n får det i posten liksom.

Dumt å skrive avsender på konvolutten eller smartpostpakken, spør noen andre om du så fint får lov å bruke avsenderinfoen dems på pakken kan være lurt.

Lenke til kommentar
Ja, det kan jeg jo! Men får vi vite etter jula hvem som sendte ; S?

Ja.

Latias, bra jobbet. Selv om noen her har ikke vist seg å være takknemlig for det du har gjort for SS. Jeg vil bare takke og se fram til en spennende juleaften med en flott SS-gave

Jeg er meget fornøyd med den jeg skal sende til. :) Kudos til Latias for all organisering. :woot:

Da takker vi Latias for en god jobb :)

Takk Latias for en god jobb :)

Veldig bra jobba, Latias! :new_woot:

Ditto

Jeg er fornøyd! :)

Og,

som alle andre sier: Kudos til Latias!

Takker. Fint å se at dere setter pris på det. :wee:

Lenke til kommentar
Så hvordan skal jeg gjøre det da for at motakker ikke skal se at det er meg?

Nå står jo uansett ikke fult navn på deg i profilen din, så hvem skal koble det til din bruker sånn uten mye arbeid?

Jeg skriver under med meg selv, greit å ha om pakken blir borte om ikke annet. Folk vet uansett ikke mitt egentlige navn osv på direkten i forhold til nick.

Og om personen som får gave ifra meg føler behovet for å "stalke" alle som er med, i søken etter sin SS, så får de bare ha den gleden.

Lenke til kommentar
Jeg skriver under med meg selv, greit å ha om pakken blir borte om ikke annet.

Om pakken blir borte hjelper det ikke uansett hvilket navn som står på pakken! :tease:

Men ser poenget! Derfor jeg tenkte det var lurt å avtale med noen andre at man kan bruke navnet dems som avsender, for hvis pakken skulle komme i retur, så kommer den i retur til noen du kjenner.

Hvis jeg skal skrive initialene mine og adressen er det ikke så vanskelig å finne ut hvem som sendte den :p B.E.F.S ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...