Skjelvgråt Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Fikk også e* jeg er veldig fornøyd med! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Dette blir spennende, jeg velger nok å legge en lapp inni pakken, så det ikke vises når h*n får det i posten liksom. Dumt å skrive avsender på konvolutten eller smartpostpakken, spør noen andre om du så fint får lov å bruke avsenderinfoen dems på pakken kan være lurt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Dumt å skrive avsender på konvolutten eller smartpostpakken, spør noen andre om du så fint får lov å bruke avsenderinfoen dems på pakken kan være lurt.Eller bare skrive initialene S.S. i stedet for navnet sitt og sette sin addresse under. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Man kan da lett finne navnet på folk med kun adressen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Men det er ikke riktig etter SS spiriten! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Så hvordan skal jeg gjøre det da for at motakker ikke skal se at det er meg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Så hvordan skal jeg gjøre det da for at motakker ikke skal se at det er meg? Du kan f.eks. be foreldrene dine om å skrive under. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ja, det kan jeg jo! Men får vi vite etter jula hvem som sendte ; S? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Ja, det kan jeg jo! Men får vi vite etter jula hvem som sendte ; S? Ja. Latias, bra jobbet. Selv om noen her har ikke vist seg å være takknemlig for det du har gjort for SS. Jeg vil bare takke og se fram til en spennende juleaften med en flott SS-gave Jeg er meget fornøyd med den jeg skal sende til. Kudos til Latias for all organisering. Da takker vi Latias for en god jobb Takk Latias for en god jobb Veldig bra jobba, Latias! Ditto Jeg er fornøyd! Og, som alle andre sier: Kudos til Latias! Takker. Fint å se at dere setter pris på det. Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Min bor så nært at jeg kan gå dit på under et kvarter og levere pakken på døra. Og takk til Latias for en velgjort jobb. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Japp, du er er en flott ambassadør for diskusjon.no Du har gjort veldig mye bra^Kudos til deg! Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Så hvordan skal jeg gjøre det da for at motakker ikke skal se at det er meg? Nå står jo uansett ikke fult navn på deg i profilen din, så hvem skal koble det til din bruker sånn uten mye arbeid? Jeg skriver under med meg selv, greit å ha om pakken blir borte om ikke annet. Folk vet uansett ikke mitt egentlige navn osv på direkten i forhold til nick. Og om personen som får gave ifra meg føler behovet for å "stalke" alle som er med, i søken etter sin SS, så får de bare ha den gleden. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Du har et poeng der! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Mitt navn er ikke akkurat hemmelig for så mange. Jeg avslører meg lett om jeg skriver navnet mitt på pakka. Adressen også =/ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg skriver under med meg selv, greit å ha om pakken blir borte om ikke annet. Om pakken blir borte hjelper det ikke uansett hvilket navn som står på pakken! Men ser poenget! Derfor jeg tenkte det var lurt å avtale med noen andre at man kan bruke navnet dems som avsender, for hvis pakken skulle komme i retur, så kommer den i retur til noen du kjenner. Hvis jeg skal skrive initialene mine og adressen er det ikke så vanskelig å finne ut hvem som sendte den B.E.F.S ... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Det her blir spennende! Har aldri hatt kontakt med vedkommende før, men det skal nok gå bra. Og som alle andre sier: Tusen takk til Latias som har tatt seg bryet med alt det her og holdt ut gnål i tide og utide! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Godt jobba Latias, Kan bli spennende dette her. Er ganske nyskjerrig på hvem som er er min nisse iår Men det er og forblir ett mysterium det Nå var det litt shopping next, ble visst nisse iår jeg og. Endret 20. november 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Gratulerer til det priviligierte vesenet som trakk meg opp av hatten. Gleder meg, står store forventninger til deg etter fjorårets pakke Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Gratulerer til det priviligierte vesenet som trakk meg opp av hatten. Gleder meg, står store forventninger til deg etter fjorårets pakke Hva fikk du i jfor? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Gleder meg til julaften. Skal bli gøy å se om jeg fikk en bekjent eller ikke. Meget godt arbeid Latias. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå