Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snart skal landets hemmelige julenisser dra fram bankkortet og handle. :xmas: Det blir gøy å se hvem jeg skal sende til. :)

 

Hva skjer hvis en gir en bombe i gave? Som en granat.. Hvordan vet jeg at ikke en av dere er med i al-quida og gir meg en bombe?

Vel, sannsynligheten er absolutt liten. :p Om det skulle skje, vil det nok bli masse nyhetsoppslag.

Endret av Crash
Lenke til kommentar

Da var det bestemt hvem som skulle sende til hvem. Takket være dette geniale verktøyet, gikk alt raskere enn jeg trodde. Takk Peppep. :fun:

 

Før jeg begynner å sende PM til alle påmeldte, må jeg få sagt noen viktige ting:

1. Utdelingen ble gjort helt random.

 

2. Hold infoen dere får på PM hemmelig. De fleste som er med, vil holde seg anonym. Hvordan hadde du følt deg hvis noen ga ut privat informasjon om deg?

 

3. IKKE fortell noen andre om hvem som er din Secret Santa. For meningen med leken er å holde det secret. Ikke gi noen form for hint heller, for det skal ikke mye til for å røpe ting. Spør noen deg, ikke svar tilbake.

 

4. Har man spørsmål om infoen man har fått på PM, IKKE spør den du skal gi gave til. Gjør du det, da har du nemlig røpet hvem du skal sende til. Alle spørsmål om informasjonen man har fått, skal sendes på PM til meg.

 

5. Sendingsfristen blir satt til 10. desember. 20 dager er mer enn nok tid til å kjøpe og sende en gave (selv om man kjøper over nett). Denne fristen blir også satt slik at alle får gavene sine før julaften.

 

6. Usikker på hva du skal kjøpe? Sjekk om brukeren har skrevet i denne tråden.

 

7. Lykke til med innkjøpingen av gaver, og god jul. :xmas:

Lenke til kommentar
Hva skjer hvis en gir en bombe i gave? Som en granat.. Hvordan vet jeg at ikke en av dere er med i al-quida og gir meg en bombe?

Muslimer feirer ikke jul, så de melder se sikkert ikke på secret santa. Tviler også på at Bin Laden sitter og poster på forumet i over et år bare for å få tak i en tilfeldig adresse.

 

Men man kan jo aldri vite med terrorister.

Endret av Cannibal Helsekost
Lenke til kommentar

...en ting...

 

Hva syntes dere om ønske/ønsker-ikke liste?

 

Personlig syntes jeg det er greit at min person kommer med et par ønsker om hva hun/han ønsker seg...trenger ikke skrive noen konkrete ønsker dersom man ønsker å bli overrasket, men kanskje noen små stikkord som beskriver personen (da man mest sannsynlig ikke kjenner den man skal gi gave til).

Eksempel på stikkord kan være en farge, et adjektiv som beskriver deg som person, ja dere skjønner hva jeg mener...Da er det på en måte opp til SS å tolke disse stikkordene slik at det fortsatt blir en overraskelse, men det blir bare litt lettere for SS.

 

...så det jeg egentlig lurer på er; burde jeg skrive litt om hva jeg ønsker/ikke ønsker?

 

er jo greit å få med seg f.eks at en person ikke drikker eller ikke tåler parfyme...

Lenke til kommentar
...en ting...

 

Hva syntes dere om ønske/ønsker-ikke liste?

 

Personlig syntes jeg det er greit at min person kommer med et par ønsker om hva hun/han ønsker seg...trenger ikke skrive noen konkrete ønsker dersom man ønsker å bli overrasket, men kanskje noen små stikkord som beskriver personen (da man mest sannsynlig ikke kjenner den man skal gi gave til).

Eksempel på stikkord kan være en farge, et adjektiv som beskriver deg som person, ja dere skjønner hva jeg mener...Da er det på en måte opp til SS å tolke disse stikkordene slik at det fortsatt blir en overraskelse, men det blir bare litt lettere for SS.

 

...så det jeg egentlig lurer på er; burde jeg skrive litt om hva jeg ønsker/ikke ønsker?

 

er jo greit å få med seg f.eks at en person ikke drikker eller ikke tåler parfyme...

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1165514

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...