Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

"Er du ikke snill, kommer ikke nissen med pakke til jul"

...Den reglen er jeg vokst opp med (selv om jeg ikke har opplevd at nissen ikke har gitt meg pakker da..hehe)

...en ting til...

Hvorfor er det bare snakk om gutter, har spurt før tror jeg, men er ikke SS beregnet for alle (jenter og gutter)?

Selvfølgelig er det beregnet for både gutter og jenter. Hvor står det noe annet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe...Ja, det bare virket bare som om SS bestod av en haug med gutter som kranglet om hvem som skal få være med i "gjengen" eller ikke...

...for å være ærlig så gav det et litt dårlig inntrykk av hele opplegget (i hverfall for en som ikke har vært med før, og som har lyst til å bli bedre "kjent" med folka her på diskusjon.no). Følte meg litt uvelkommen egentlig...men jeg prøver å legge det vekk, så jeg meldte meg på...

Nå gleder jeg meg som en liten unge til å få greie på hvem jeg skal finne gave til... :tease:

Lenke til kommentar
godt at dere er med :) husk send pm til latias, det er eneste måte å melde seg på. Det hjelper ikke å skrive her i tråden at man er med.

i know, venter bare på bekreftelsen nå jeg;D

Blir ikke noe bekreftelsesmelding på de siste som ikke har fått enda. Er bare en drøy time igjen, og er ikke sikkert man får tid til å svare tilbake (og hvis man ikke svarer, så får man ikke være med på leken). Tviler på at man har ombestemt seg, for påmeldningen har skjedd innen det siste døgnet.

Hvis noen av de siste fire vil ha en bekreftelsesmelding for å sjekke om adressen er riktig, bare si fra. Men om man ikke svarer tilbake på meldingen før 17, får man ikke være med.

Lenke til kommentar

Hvorfor må vi vente til alle har svart? Du kan bare sende en svar-PM hvor det står "OK, du er med" eller noe sånn.

Men du har selvfølgelig rett, de kan sjekke førsteposten. Bare skjønner ikke hvorfor det ikke går an at du sender dem en PM som de ikke trenger å svare på.

Jeg er fortsatt usikker på om jeg har tid til å være med eller ikke :(

Someone overbevis meg!

Du har tid. Det tar nesten ikke noe tid. Jeg har eksamensperiode nå. Forrige gang jeg var med var jeg stuck på en marinebase jeg så vidt fikk lov til å forlate (og hadde en million ting å gjøre når jeg først fikk dra til byen). Jeg fikk da fortsatt fikset gave både i fjor og i forfjor. Eller, muligens var det i fjor og året før i forfjor. Men uansett. Selvfølgelig skal du være med! :love:

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Hvorfor må vi vente til alle har svart? Du kan bare sende en svar-PM hvor det står "OK, du er med" eller noe sånn.

Men du har selvfølgelig rett, de kan sjekke førsteposten. Bare skjønner ikke hvorfor det ikke går an at du sender dem en PM som de ikke trenger å svare på.

Fordi man må BEKREFTE adressen sin, og at man fortsatt er med. Svare må man gjøre, ellers blir man kastet ut. Hvis noen av disse fire tror de har sendt feil adresse eller om de ikke vil være med lenger, er det bare å si fra før 17.

Lenke til kommentar

Fordi man må BEKREFTE adressen sin, og at man fortsatt er med. Svare må man gjøre, ellers blir man kastet ut. Hvis noen av disse fire tror de har sendt feil adresse eller om de ikke vil være med lenger, er det bare å si fra før 17.

Ehh. Jeg snakker om pus_1808 og de som har meldt seg på i dag. Ikke de som ikke har bekreftet tidligere. Du sier jo at du ikke sender ut noen PM til dem, da du regner med de ikke ombestemmer seg i løpet av dagen. dette fordi at hvis du sender uten PM, så må de bekrefte. Derfor lar du være å sende PM, og anser dem som bekreftet. Eller noe sånn.

Hvorfor ikke sende ut PM til de som har meldt seg på i dag, uten at de trenger å bekrefte? Eller noe i den duren. Jeg skjønner ikke logikken i det du skriver. Eller så misforstår jeg deg helt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...