Latias Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Da har bekreftelsesmelding sendt ut til de som ikke hadde fått enda. Påmeldings- og bekreftelsesfristen er satt til i morgen kl. 17. Har man ikke bekreftet innen da, får man ikke være med på leken. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Skal melde inn MSg igjen, han sier at adresse kan mailes til han, jeg er kontaktperson... Så da er MSg fortsatt med Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 MSg virker som en ivrig person. Tredje forskjellige bruker som sier at han fortsatt er med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er vel for aktive brukere? Ikke brukere som er bannet? Fikk man seg selv bannet,skal man miste muligheten spør du meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er vel for aktive brukere? Ikke brukere som er bannet?Fikk man seg selv bannet,skal man miste muligheten spør du meg. Jeg må bare si meg enig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Helt enig! Frekkheter og slik skal ikke få belønning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Secret Santa gjelder vel for aktive forummedlemmer, samme hvem det måtte være? Edit: Noe som forøvrig betyr at jeg er enig i hva som er sagt ovenfor. Endret 19. november 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Det var en snill moderator som ba meg om å putte han på lista igjen, så vi lar det passere denne gangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) All hail favorittsering. (kan med små vansker gjette hvem denne moderatoren er) Endret 19. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Nå må du ikke være så naiv da, Daniel. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det var en snill moderator som ba meg om å putte han på lista igjen, så vi lar det passere denne gangen. Hva i all verden har moderatorene med avviklingen av Secret Santa å gjøre? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Det er da opp til arrangøren hvem som får være med eller ikke. MSg spurte meg om jeg kunne kontakte Latias og gi han MSgs epostadresse så de kunne ta kontakten videre - dont kill the messenger, Danielzu. Jeg har med andre ord aldri bedt Latias om å sette han tilbake, MSg ville bare ta kontakt. Endret 19. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 "Arrangøren" = brukerne av forumet. Som det står i førstetråden, "Secret Santa har blitt en tradisjon på dette forumet". Jeg har overhodet ikke noe i mot MSg, men det er helt på trynet hvis permbannede medlemmer får være med, mens "lovlydige" brukere som har vært medlem i 10 mnd ikke får det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) WheelMan: Jepp. MSg er med, og vi går videre med livene våre. Står ikke noe i førsteposten om at man må være aktiv. Endret 19. november 2009 av Latias Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Arrangøren i dette tilfellet er trådstarter. EDIT: On another note, jeg vurderer å melde meg på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 "Arrangøren" = brukerne av forumet. Som det står i førstetråden, "Secret Santa har blitt en tradisjon på dette forumet". Jeg har overhodet ikke noe i mot MSg, men det er helt på trynet hvis permbannede medlemmer får være med, mens "lovlydige" brukere som har vært medlem i 10 mnd ikke får det. Det ble satt opp en avstemning på nettopp det der. Avstemningen ble vunnet av "ett år", og da ble den grensa satt. MSg var fortsatt på forumet da han meldte seg på, så han er fortsatt en del av leken. Dere kan mene hva dere vil, men jeg kommer neppe til å ombestemme meg. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Så flertallet bestemmer når det passer deg, og du bestemmer når det passer deg? Way to go! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 All hail fascism Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Så flertallet bestemmer når det passer deg, og du bestemmer når det passer deg? Way to go! Har du et problem med det, er det bare å melde deg av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå