MrBjoern Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Regner vel med at det blir helgen 20-22. November. Siden siste frist for å melde seg på er den 20. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Dette høres morsomt ut, jeg blir med Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Dette høres morsomt ut, jeg blir med Du kan ikke. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Du må ha vært medlem i mer enn et år! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Du ble medlem i 2009. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Var det ikke 6 måneder da? Er jo flere som er med som ikke har vært medlem i ett år? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 De som er med uten å ha vært medlem i ett år, ble med før denne regelen kom. Det ble bestemt ett år ved avstemningen. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Seriøst, er ikkje det ein litt rar regel? Veit dette vart bestemt for lenge eidan, men eit år? 6 mnd burde vel vere nok? Endret 15. november 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Gutten ble medlem februar, burde være close enough. Vi må ikke være anal vett. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Damn, Jeg har ikke vært medlem i ett år med denna brukene :o Husker ikke hvorfor jeg lagde ny engang.. Da hadde jeg sikkert hatt 2000 inlegg.. :/ Fail.. Men jeg får ikke vært med iår uansett :/ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Gutten ble medlem februar, burde være close enough. Vi må ikke være anal vett. Enig der. Det er bare fire måneder mellom trådstarteren og direkte, tror ikke det er en forskjell som utgjør stort. Forøvrig, når blir førsteposten oppdatert? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Gutten ble medlem februar, burde være close enough. Vi må ikke være anal vett. Enig der. Det er bare fire måneder mellom trådstarteren og direkte, tror ikke det er en forskjell som utgjør stort. Er bare sånn avstemingen ble. De fleste ville ha ett år. Førsteposten blir nok oppdatert innen noen dager. Må bare få ordnet lista med alle som har bekreftet at de fortsatt er med. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Høres ut som om det er flere som synes det er greit med 6 måneder da. Jeg som hadde gledet meg sånn til dette, planlagt gave og alt Blir kjedelig å vente ett helt år til neste gang.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Beklager, regler er til for å følges. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Beklager, regler er til for å følges. Feil. Regler er til for å brytes. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Enig med LaCrouX. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg er enig med Latias, når en grense er satt, må man følge denne, ellers er hele poenget med grensen borte. Du skal heller ikke ha flere enn en bruker her inne, så man kan jo lure på hvorfor du følte behovet for å lage ny. Anklager deg ikke for noe suspekt, bare lurer på om det er noen grunn til det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det husker jeg egentlig ikke, kan helt sikkert vært noe suspekt , men det kan jeg ikke si sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå