Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Håper jeg får en ''kjent'' bruker denne gangen. Gjør alt så mye enklere. (skal ikke du være med Latias?) Endret 9. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Håper jeg får en ''kjent'' bruker denne gangen. Gjør alt så mye enklere.(skal ikke du være med Latias?) jeg håper jeg får deg:P det hadde gjort alt så mye enklere:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Du har jo addresen min og alt! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Du har jo addresen min og alt! ikkesant! =D så håper jeg får deg. Men hvis ikke... kanskje du får en liten ting alikevell^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Håper jeg får en ''kjent'' bruker denne gangen. Gjør alt så mye enklere.(skal ikke du være med Latias?) Nei, er ikke med. Det skal være Secret Santa, og det er ikke særlig secret hvis jeg vet hvem jeg får av osv. Hadde du planlagt en gave til meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Diverse Liverpool stuff og en boks fyrstikker. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Håper jeg får en ''kjent'' bruker denne gangen. Gjør alt så mye enklere.(skal ikke du være med Latias?) Nei, er ikke med. Det skal være Secret Santa, og det er ikke særlig secret hvis jeg vet hvem jeg får av osv. Hadde du planlagt en gave til meg? Har for øvrig et forslag. Ettersom det er så mange påmeldte, så kan det være en idé å ha en "medhjelper" for trådstarter. Den ferdige påmeldingslisten deles i to, og delen som sendes til medhjelperen inkluderer trådstarter, mens delen som han tar selv inkluderer medhjelperen. For det første blir arbeidsmengden for trådstarter redusert, og samtidig blir det Secret Santa for absolutt alle. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Diverse Liverpool stuff og en boks fyrstikker. Ahh, så omtenksomt. Peisen hadde blitt glad. Peppep: Kan klare meg uten hjelp. Er alle enige om at vi skal sette en frist til fredag den 20 november? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fristen for hva? sende inn gaver eller fristen til å melde seg på? Syns fristen for å sende bør være i desember. Å få julegave på november blir litt trist og ikke minst ''vanskelig''. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Melde seg på, så klart. Må ikke tenke så langt foran i tid da, Daniel. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Er Secret Santa bare for gutter? Endret 9. november 2009 av Pus_1808 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Ja, trodde alle var klar over det? Neida. Det høres tøffere ut å si "en av de store gutta", enn å si "en av de store personene". Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 En av de store folka? En av de store forumbrukerne? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er alle enige om at vi skal sette en frist til fredag den 20 november?Den er god. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er alle enige om at vi skal sette en frist til fredag den 20 november?Den er god. Amen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 En av de store folka? En av de store forumbrukerne? Neh, høres ikke like tøft ut. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Forumhorene? Endret 9. november 2009 av Mondania Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Forumhorene? Da blir det ho-kjønn og ikke intetkjønn igjen Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Forumprostituertene da Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Latias, tenkt noe på om når anbefalt frist for sending skal være? Hadde vært greit å fått det i første posten, sammen med informasjonen ifra posten, så folk var klar over dette så tidlig som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå