Lemon Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hahaha, ja. Min familie hadde tatt det med godt humør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg ga en black dildo til min veninne. Familien lo, hun derimot did not. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Ein må jo ta det som humor om ein får ei slik gåve... Endret 5. november 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Eg kjem ikkje til å klage om eg får ein dildo. Men eg hadde nok vorte enda meir glad om eg fekk ein fleshlight. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Samme her Helst fleshlight om jeg absolutt må få noe ;D Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Høhø. Jeg vil dog tro at fleshlight stiller framfor dildo hos de fleste gutter. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hva med å kjøpe en dildo og kalle det "personal masager"? sånn man kan ha med seg.. grei på bussen og i bilen og på kafe og sånn.. når man er litt stress og trenger litt pleie, men ikke har noen andre med seg Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Veldig fort dette ble 14is sextråd da. "thihi fnis dildo as". Håper ikke dette blir standarden på secret santa i år. Vil tro det er med flere enn meg over 20. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Er ganske enig med lain. Har ikke noe i mot en dildo i gave, men det er nok av andre ting jeg setter like mye pris på. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Er ganske enig med lain. Har ikke noe i mot en dildo i gave, men det er nok av andre ting jeg setter like mye pris på. Jeg hadde ledd litt, men blitt mest skuffet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Likte ikke utviklingen på denne tråden, så får prøve å føre den på rett spor igjen. Vet at vi har hatt en avstemning om det, men er det ikke lurt å korte ned fristen litt? De fleste som har tenkt å bli, er nok meldt på allerede (har ni uleste PM, så lista i førsteposten er litt utdatert). Med en frist rundt siste uka i november vil gjøre det mye enklere for alle som er med. Man får ekstra tid til å bestemme seg, og det er faktisk noen som har sagt at de skal bestille gave over nettet, så de kommer også til å få bedre tid. Det kan faktisk føre til at alle får gavene sine før jul, for man har fått nok tid til å sende gaver. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 For ikke å snakke om å handle den inn og Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Likte ikke utviklingen på denne tråden, så får prøve å føre den på rett spor igjen. Vet at vi har hatt en avstemning om det, men er det ikke lurt å korte ned fristen litt? De fleste som har tenkt å bli, er nok meldt på allerede (har ni uleste PM, så lista i førsteposten er litt utdatert). Med en frist rundt siste uka i november vil gjøre det mye enklere for alle som er med. Man får ekstra tid til å bestemme seg, og det er faktisk noen som har sagt at de skal bestille gave over nettet, så de kommer også til å få bedre tid. Det kan faktisk føre til at alle får gavene sine før jul, for man har fått nok tid til å sende gaver. Enig. Hva med å sette frist for påmelding fredag 20. nov. Med mål om å sende ut hvem som skal sende til hvem innen søndag 22.nov. Om det passer for deg å ta jobben den helgen da. Ville gitt ei uke+ ekstra tid for innkjøp og da burde de fleste klare å ha sendt pakken innen første uken i desember er omme. Om jeg ikke husker feil, ønsket posten å ha alle pakker innen 16. desember i fjor. Så om folk hadde fått dem postlagt et sted imellom 7. (mandag) og 12 (lørdag) desember, ville man vært ganske sikre på at folk får pakken til julekvelden. Edit: Ifra posten.no Norgespakke og Smartpost eske - Oppfordrer vi til å sende innen 16. desember Endret 7. november 2009 av lain Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Høres greit ut. Må bare få flere med på det, for vi har tross alt hatt en avstemning. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg synes overnevnte forslag høres veldig bra ut. Ta en ny avstemning på det. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Enig. Jo fortere jo bedre. Tror de fleste som vil være med på dette her, og er aktiv på forumet, vet om tråden pga alle signaturene som florerer. Og jo lengre tid vi får på oss å finne ut hva vi skal kjøpe, etter vi vet hvem vi skal kjøpe til, jo bedre og mer rettet til brukeren blir gaven. Jeg har tenkt å lese meg opp litt på brukeren, finne ut hva han interesserer seg på. Både på ønskelisten hvis han har skrevet der, og på poster og hvor han henger på forumet. Og hvis jeg da må bestille ting på nettet vil jeg gjerne ha god tid til det også. Kanskje må jeg bestille gaven fra innerst i Russland, hva vet vel jeg? Men ting tar tid, ofte lengre tid enn først antatt. Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Som over.. Helt enig i god tid å kjøpe gave. Så frist rundt 20. November må være good shit. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg er også enig - men husk å få inn den nye fristen i trådtittelen. Det kan være noen som avventer å melde seg på, f.eks. for å se om de har råd - og da er det kjipt for dem hvis de ikke får med seg at fristen er endret. Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kunne kanskje vært greit å fjernet alt av dilldall man ikke trenger i førsteposten, inkl alt av svaralternativ osv over, det har vel i utgangspunktet utgjort sin rolle i denne tråden (undersøkelsen). Fylle på alt av info, maks pris, editert frist for påmelding, frist for sending, osv, gjerne i gode fete bokstaver med litt størelse. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Enig i den fristen 20.nov! Dildogreia tok jo helt av jo ... Hadde jeg aldri trodd. Må få oppdatert lista snart. Også er jeg veldig spent på hvem jeg får! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå