Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte ikke utviklingen på denne tråden, så får prøve å føre den på rett spor igjen. :p

Vet at vi har hatt en avstemning om det, men er det ikke lurt å korte ned fristen litt? De fleste som har tenkt å bli, er nok meldt på allerede (har ni uleste PM, så lista i førsteposten er litt utdatert). Med en frist rundt siste uka i november vil gjøre det mye enklere for alle som er med. Man får ekstra tid til å bestemme seg, og det er faktisk noen som har sagt at de skal bestille gave over nettet, så de kommer også til å få bedre tid. Det kan faktisk føre til at alle får gavene sine før jul, for man har fått nok tid til å sende gaver. :)

Lenke til kommentar
Likte ikke utviklingen på denne tråden, så får prøve å føre den på rett spor igjen. :p

Vet at vi har hatt en avstemning om det, men er det ikke lurt å korte ned fristen litt? De fleste som har tenkt å bli, er nok meldt på allerede (har ni uleste PM, så lista i førsteposten er litt utdatert). Med en frist rundt siste uka i november vil gjøre det mye enklere for alle som er med. Man får ekstra tid til å bestemme seg, og det er faktisk noen som har sagt at de skal bestille gave over nettet, så de kommer også til å få bedre tid. Det kan faktisk føre til at alle får gavene sine før jul, for man har fått nok tid til å sende gaver. :)

Enig. Hva med å sette frist for påmelding fredag 20. nov. Med mål om å sende ut hvem som skal sende til hvem innen søndag 22.nov. Om det passer for deg å ta jobben den helgen da.

Ville gitt ei uke+ ekstra tid for innkjøp og da burde de fleste klare å ha sendt pakken innen første uken i desember er omme. Om jeg ikke husker feil, ønsket posten å ha alle pakker innen 16. desember i fjor. Så om folk hadde fått dem postlagt et sted imellom 7. (mandag) og 12 (lørdag) desember, ville man vært ganske sikre på at folk får pakken til julekvelden.

Edit:

Ifra posten.no

Norgespakke og Smartpost eske - Oppfordrer vi til å sende innen 16. desember
Endret av lain
Lenke til kommentar

Enig. Jo fortere jo bedre. Tror de fleste som vil være med på dette her, og er aktiv på forumet, vet om tråden pga alle signaturene som florerer. Og jo lengre tid vi får på oss å finne ut hva vi skal kjøpe, etter vi vet hvem vi skal kjøpe til, jo bedre og mer rettet til brukeren blir gaven. Jeg har tenkt å lese meg opp litt på brukeren, finne ut hva han interesserer seg på. Både på ønskelisten hvis han har skrevet der, og på poster og hvor han henger på forumet. Og hvis jeg da må bestille ting på nettet vil jeg gjerne ha god tid til det også. Kanskje må jeg bestille gaven fra innerst i Russland, hva vet vel jeg? Men ting tar tid, ofte lengre tid enn først antatt.

Lenke til kommentar

Kunne kanskje vært greit å fjernet alt av dilldall man ikke trenger i førsteposten, inkl alt av svaralternativ osv over, det har vel i utgangspunktet utgjort sin rolle i denne tråden (undersøkelsen).

Fylle på alt av info, maks pris, editert frist for påmelding, frist for sending, osv, gjerne i gode fete bokstaver med litt størelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...