Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kommer til å kjøpe den syke satans dildoen uansett hvem jeg får som bruker :mrgreen:

Pakke den inn slik at det vises veldig godt hva det er når den kommer i posten også, og slik at den faktisk må hentes på postkontoret ^^

Kjøp en som har fått gode kritikker om du får meg da. Jeg har ikke noe problemer med å hente slikt på posten, men noe som er ubrukelig gidder jeg ikke ha.
Lenke til kommentar
Jeg kommer til å kjøpe den syke satans dildoen uansett hvem jeg får som bruker :mrgreen:

Pakke den inn slik at det vises veldig godt hva det er når den kommer i posten også, og slik at den faktisk må hentes på postkontoret ^^

:lol:

Haha, lo høgt av det der! :lol:

Det kunne blitt morosamt om ein random 13-åring fekk ein dildo til jul! :ninja:

Lenke til kommentar

Om du får meg, håper jeg virkelig du lever opp til det du sier. :)

Lenke til kommentar

Oppbrukt. Kjøpte dildo til min tildelte secret santa for ett par runder siden. :!:

Lenke til kommentar

Oppbrukt. Kjøpte dildo til min tildelte secret santa for ett par runder siden. :!:

Æsj, din teiting. Skjønte vel at den var litt uorginal =/

Men oppblåsbar dukke har ingen fått enda!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...