Breidablik Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Håhå, det nærmar seg... *Glede seg* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg storgleder meg! Lurer på hvem jeg får gi gave til! Dette er spennende =D Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da var jeg meldt på jeg og, dette blir moro! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg kommer til å kjøpe den syke satans dildoen uansett hvem jeg får som bruker Pakke den inn slik at det vises veldig godt hva det er når den kommer i posten også, og slik at den faktisk må hentes på postkontoret ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg kommer til å kjøpe den syke satans dildoen uansett hvem jeg får som bruker Pakke den inn slik at det vises veldig godt hva det er når den kommer i posten også, og slik at den faktisk må hentes på postkontoret ^^ Kjøp en som har fått gode kritikker om du får meg da. Jeg har ikke noe problemer med å hente slikt på posten, men noe som er ubrukelig gidder jeg ikke ha. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg kommer til å kjøpe den syke satans dildoen uansett hvem jeg får som bruker Pakke den inn slik at det vises veldig godt hva det er når den kommer i posten også, og slik at den faktisk må hentes på postkontoret ^^ Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg kommer til å kjøpe den syke satans dildoen uansett hvem jeg får som bruker Pakke den inn slik at det vises veldig godt hva det er når den kommer i posten også, og slik at den faktisk må hentes på postkontoret ^^ Haha, lo høgt av det der! Det kunne blitt morosamt om ein random 13-åring fekk ein dildo til jul! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg kommer til å kjøpe den syke satans dildoen uansett hvem jeg får som bruker Pakke den inn slik at det vises veldig godt hva det er når den kommer i posten også, og slik at den faktisk må hentes på postkontoret ^^ Om du får meg, håper jeg virkelig du lever opp til det du sier. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg kommer til å kjøpe den syke satans dildoen uansett hvem jeg får som bruker Pakke den inn slik at det vises veldig godt hva det er når den kommer i posten også, og slik at den faktisk må hentes på postkontoret ^^ Oppbrukt. Kjøpte dildo til min tildelte secret santa for ett par runder siden. :!: Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Utbrukt, med andre ord? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg kommer til å kjøpe den syke satans dildoen uansett hvem jeg får som bruker Pakke den inn slik at det vises veldig godt hva det er når den kommer i posten også, og slik at den faktisk må hentes på postkontoret ^^ Oppbrukt. Kjøpte dildo til min tildelte secret santa for ett par runder siden. :!: Æsj, din teiting. Skjønte vel at den var litt uorginal =/ Men oppblåsbar dukke har ingen fått enda! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva med en buttplug ? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva med en buttplug ? Hva med en skikkelig julegave? Jeg er sikker på at de fleste her ikke meldte seg på for å få dildoer. Om dere synes slike gaver er så fantastisk artige foreslår jeg at dere starter en egen dildo-nisse-tråd. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva med en buttplug ? Hva med en skikkelig julegave? Jeg er sikker på at de fleste her ikke meldte seg på for å få dildoer. Om dere synes slike gaver er så fantastisk artige foreslår jeg at dere starter en egen dildo-nisse-tråd. Second that Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dere er bare redde for å få en selv. Neida, men litt gøy og forventninger må man da få skape. Kommer nok til å se ann brukeren litt, og se hva man klarer å finne ut om interessene til personen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Herregud ta nå ting med ei klype salt. Det var en kødd. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg tror at jeg vil le hvis jeg får dildo, buttplug eller noe sånt. Sånt er jo morsomt, ha litt humor Ellers er det kult også, noe å bruke når man har dama på besøk eller noe sånt. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kødd eller ikke, sexleketøy er _ikke_ gøy å pakke opp foran resten av familien, som i mitt scenario. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 haha! hadde vært episk å se uttrykket til besteforeldrene mine om jeg pakker opp en buttplug! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå