Latias Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Okay. Det ga mer mening. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Halve poenget med secret santa er jo at det skal være hemmelig, så det spiller ingen trille hvordan man velger ut hvem som skal gi til hvem så lenge folk ikke forteller det til hverandre. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Blir jo litt furtent for de som sender til en som har navnet sitt som brukernavn.. (HINT HINT LARS!) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Blir jo litt furtent for de som sender til en som har navnet sitt som brukernavn.. (HINT HINT LARS!) What? Du får jo vite hvem du skal sende til uansett. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Blir jo litt furtent for de som sender til en som har navnet sitt som brukernavn.. (HINT HINT LARS!) man skal vite hvem man sender til, mne ikke hvem man får av Det er sånn secret santa funker i "skikkeligheten" Edit: ja, man får vite det uansett.. Endret 29. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Blir jo litt furtent for de som sender til en som har navnet sitt som brukernavn.. (HINT HINT LARS!) man skal vite hvem man sender til, mne ikke hvem man får av Det er sånn secret santa funker i "skikkeligheten" Edit: ja, man får vite det uansett.. Pøh, stemmer det. Får jo brukernavnet til personen du sender til. Tiden flyr siden forrige gang ^^, Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 når var det posten anbefale å ha sendt pakkene sist år for at dem skulle komme frem før julaften ? Vi skal være i usa denne julen så da må jeg jo være ekstra tidlig ute med gaven Reiser 18 desember. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Kommer til å sette en frist på å sende gaver. Rundt 10. desember. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 når var det posten anbefale å ha sendt pakkene sist år for at dem skulle komme frem før julaften ? Vi skal være i usa denne julen så da må jeg jo være ekstra tidlig ute med gaven Reiser 18 desember. 16. Desember var det i fjor! Og tusen takk for gaven cryflopp Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Da var ønskelisten postet, men gleder meg egentlig mest til å vite hvem jeg skal sende til. Jeg skal finne den perfekte gave Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kan noen linke til ønskelistetråden? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Kan noen linke til ønskelistetråden? PS: Klikk på smiley. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Du må ikke under noen omstendigheter la Sameboe være SS for meg eller motsatt, vi er brødre så da blir det liksom ikke så veldig hemmelig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Du må ikke under noen omstendigheter la Sameboe være SS for meg eller motsatt, vi er brødre så da blir det liksom ikke så veldig hemmelig Slapp av litt da, såpass vet jeg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 kjenner eg gleder meg litt til dette nå er for øyeblikket secret santa-jomfru Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da er påmelding sendt. Kanskje Latias klarer det Biril aldri klarte Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg ønsker meg verdensherredømme jeg;) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Da er påmelding sendt. Kanskje Latias klarer det Biril aldri klarte Og det er...? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Å få til en fornuftig ordning med hvem som sender gave til hvem. Har endt opp med at to og to sender til hverandre tidligere, så vidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Det skal jeg nok greie å unngå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå