Mikkel™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg blir med....neste år Jeg var i den nydelige byen din og så alle de gråe trærne, bussene trikken og firhundreogfemtisekstusenetthundreogfjorten mennesker på ett og samme sted Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg blir med....neste år Jeg var i den nydelige byen din og så alle de gråe trærne, bussene trikken og firhundreogfemtisekstusenetthundreogfjorten mennesker på ett og samme sted Jasså? I byen min bor det i underkant av tohundretusen mennesker, er det noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 faen har lyst til å være med, men klarer aldri å skaffe penger Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg blir med....neste år Jeg var i den nydelige byen din og så alle de gråe trærne, bussene trikken og firhundreogfemtisekstusenetthundreogfjorten mennesker på ett og samme sted Jasså? I byen min bor det i underkant av tohundretusen mennesker, er det noe jeg ikke har fått med meg? Kanskje jeg så dobbelt i går Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Da har jeg meldt meg på. Secret santa er alltid like koselig. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Der var eg også påmeldt... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Oppdatert. Kommer til å bli masse jobb for meg rundt 1. desember. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvorfor skal du være med i Secret Santa? Mangler et alternativ til, skuffende... Det skulle også være "tradisjon", for meg har blitt en slags tradisjon Har vært med alle gangene(tre ganger), føler at jeg bør fortsette med det. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Påmeldt, og ønskeliste postet. Har for øvrig et forslag. Ettersom det er så mange påmeldte, så kan det være en idé å ha en "medhjelper" for trådstarter. Den ferdige påmeldingslisten deles i to, og delen som sendes til medhjelperen inkluderer trådstarter, mens delen som han tar selv inkluderer medhjelperen. For det første blir arbeidsmengden for trådstarter redusert, og samtidig blir det Secret Santa for absolutt alle. Tror dessuten det er lurt, klok av skade fra i fjor, å sette påmeldingsfristen tidligere. (Helst bør selve påmeldingsperioden være kort, f.eks. den siste uken i november, for å unngå at folk glemmer at de har meldt seg på - men det er for sent nå.) Deretter sendes det ut melding med alle om tildelt Santa, og alle som ikke har bekreftet at det er mottatt innen X dager blir kastet ut av årets runde og bannet for fremtiden, og de to som skulle gi til eller få fra den som ikke bekreftet får tildelt på nytt. Helt bør det også settes en absolutt sendefrist. I fjor fikk sistemann tilsendt gave 2-3 måneder etterpå pga rot, så tror det er lurt å både ha regler og struktur klart tidlig. Latias: Se https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12671993. Endret 28. oktober 2009 av Peppep Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Vil også tipse om tråden "Informasjon om forumets brukere" (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=707628) for tips om kva ein kan kjøpe til personen man får trekt ut. Vil oppfordre alle om å poste der, malen ligger på førstesida! Endret 28. oktober 2009 av Wackee Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Mine inlegg, jeg er med:D Lenke til kommentar
sanktbauer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 har lyst til å være med, men tror ikke jeg har penger rett og slett Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 har lyst til å være med, men tror ikke jeg har penger rett og slett Du kvalifiserer heller ikke til å være med, så da gjør det jo ikke noe Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 jeg var med sist år og, alltid kjekt å få en ekstra gave ( og selvsagt kjekt å gi en ekstra gave og ) Men vi fikk jo vite hvem som var secret santa for hvem sist , det var litt skuffende.. halve poenget forsvinner jo da Håpe det blir mer hemmelig i år da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Latias: Se https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12671993. Kommer nok ikke til å gjøre det slik at man skal sende til nestemann på lista. Da er jo mye av vitsen med Secret Santa borte. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg er påmeldt! Var ikke så gøy i fjor når vi fikk vite hvem vi sendte til, men fortsatt en kjempeinnsats fra B-real, håper han melder seg på i år ^^, Synes også at vi kan legge til en "Ønskelister" i førstetråden. Blir veldig veldig uryddig å lete etter ønskelistene rundt i tråden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg er påmeldt! Var ikke så gøy i fjor når vi fikk vite hvem vi sendte til, men fortsatt en kjempeinnsats fra B-real, håper han melder seg på i år ^^, Synes også at vi kan legge til en "Ønskelister" i førstetråden. Blir veldig veldig uryddig å lete etter ønskelistene rundt i tråden Er en egen tråd for ønskelister. Se der. Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg var med å ryddet opp igjen etter rotet i fjor, så alle fikk gave. Og ønsker derfor at trådstarter er ops på at folk melder seg av, egentlig burde det være bindende påmelding, med 3 års ban ifra forumet om de ikke klarer å rote sammen en pakke av noe slag. Det bør også settes en frist for når pakken skal sendes, for å tvinge flest mulig til å få ræva i gir, så det i fjor at det var mange som var sent ute. Holder ikke bare å skrive "tidligst mulig" tydeligvis. Ellers kommer jeg til å nekte å skrive ønskeliste i år som i fjor, da jeg ønsker å bli overrasket, negativt så vel som positivt, i stedet for å få noe jeg selv har valgt. Men jeg er sær, så om folk vil være behjelpelige mot sin SS, er det nok enklere om de noterer litt i tråden for ønskene. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Latias: Se https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12671993. Kommer nok ikke til å gjøre det slik at man skal sende til nestemann på lista. Da er jo mye av vitsen med Secret Santa borte. Ehrm... når listen er gjort tilfeldig først? Les instruksene på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå