Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir med....neste år :grin:

Jeg var i den nydelige byen din og så alle de gråe trærne, bussene trikken og firhundreogfemtisekstusenetthundreogfjorten mennesker på ett og samme sted :ph34r:

Jasså? I byen min bor det i underkant av tohundretusen mennesker, er det noe jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Jeg blir med....neste år :grin:

Jeg var i den nydelige byen din og så alle de gråe trærne, bussene trikken og firhundreogfemtisekstusenetthundreogfjorten mennesker på ett og samme sted :ph34r:

Jasså? I byen min bor det i underkant av tohundretusen mennesker, er det noe jeg ikke har fått med meg?

Kanskje jeg så dobbelt i går :ph34r:

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du være med i Secret Santa?

Mangler et alternativ til, skuffende... Det skulle også være "tradisjon", for meg har blitt en slags tradisjon :) Har vært med alle gangene(tre ganger), føler at jeg bør fortsette med det.

Lenke til kommentar

Påmeldt, og ønskeliste postet.

Har for øvrig et forslag. Ettersom det er så mange påmeldte, så kan det være en idé å ha en "medhjelper" for trådstarter. Den ferdige påmeldingslisten deles i to, og delen som sendes til medhjelperen inkluderer trådstarter, mens delen som han tar selv inkluderer medhjelperen. For det første blir arbeidsmengden for trådstarter redusert, og samtidig blir det Secret Santa for absolutt alle.

Tror dessuten det er lurt, klok av skade fra i fjor, å sette påmeldingsfristen tidligere. (Helst bør selve påmeldingsperioden være kort, f.eks. den siste uken i november, for å unngå at folk glemmer at de har meldt seg på - men det er for sent nå.) Deretter sendes det ut melding med alle om tildelt Santa, og alle som ikke har bekreftet at det er mottatt innen X dager blir kastet ut av årets runde og bannet for fremtiden, og de to som skulle gi til eller få fra den som ikke bekreftet får tildelt på nytt.

Helt bør det også settes en absolutt sendefrist. I fjor fikk sistemann tilsendt gave 2-3 måneder etterpå pga rot, så tror det er lurt å både ha regler og struktur klart tidlig.

Latias: Se https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12671993.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Jeg er påmeldt! Var ikke så gøy i fjor når vi fikk vite hvem vi sendte til, men fortsatt en kjempeinnsats fra B-real, håper han melder seg på i år ^^,

Synes også at vi kan legge til en "Ønskelister" i førstetråden. Blir veldig veldig uryddig å lete etter ønskelistene rundt i tråden :p

Lenke til kommentar
Jeg er påmeldt! Var ikke så gøy i fjor når vi fikk vite hvem vi sendte til, men fortsatt en kjempeinnsats fra B-real, håper han melder seg på i år ^^,

Synes også at vi kan legge til en "Ønskelister" i førstetråden. Blir veldig veldig uryddig å lete etter ønskelistene rundt i tråden :p

Er en egen tråd for ønskelister. Se der.

Lenke til kommentar

Jeg var med å ryddet opp igjen etter rotet i fjor, så alle fikk gave. Og ønsker derfor at trådstarter er ops på at folk melder seg av, egentlig burde det være bindende påmelding, med 3 års ban ifra forumet om de ikke klarer å rote sammen en pakke av noe slag.

Det bør også settes en frist for når pakken skal sendes, for å tvinge flest mulig til å få ræva i gir, så det i fjor at det var mange som var sent ute.

Holder ikke bare å skrive "tidligst mulig" tydeligvis.

Ellers kommer jeg til å nekte å skrive ønskeliste i år som i fjor, da jeg ønsker å bli overrasket, negativt så vel som positivt, i stedet for å få noe jeg selv har valgt. Men jeg er sær, så om folk vil være behjelpelige mot sin SS, er det nok enklere om de noterer litt i tråden for ønskene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...