Latias Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Fra nå skrev jeg. Alle som allerede har meldt seg på, får være der. Til og med han duden som registrerte seg kun får å være med i eventen? Han sendte aldri PM, så kast han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Forslag til ny poll forresten. Bare for moro skyld."Har du noen du håper blir din santa eller som du håper du får gi gave til?" - Ja, er en jeg håper gir til meg - Ja, er en jeg håper jeg får gi til - Er både en jeg håper å få fra og en jeg håper å gi til - Nei, er i grunnen det samme for meg Omg, se hva jeg har gjort nå! Fornøyd? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Besvart Egentlig er jeg med for å glede noen andre, gi dem noe de ønsker seg :-) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har et par jeg håper jeg kan gi til, og et par jeg håper å få fra. Og det er absolutt viktigst å kunne gi en vellykket gave, enn å motta en fin en. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Men den av dere som får gave fra meg, er bare 15. Så ikke sikkert det blir det dyreste Har ikke så mye penger i lommeboka, faktisk ingenting for øyeblikket Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Men den av dere som får gave fra meg, er bare 15. Så ikke sikkert det blir det dyreste Har ikke så mye penger i lommeboka, faktisk ingenting for øyeblikket Bare 15?? Da gjør jo den russiske bruden jeg tenkte å bestille til deg noe ulovelig. Når har du bursdag da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 9 av 10 mener at trådstarter er fantastisk. Skal ikke skuffe fansen min. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nei, ikke gjør det! Hmm, kanskje vi skal starte en fanklubb til ære for deg ? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nei, ikke gjør det! Hmm, kanskje vi skal starte en fanklubb til ære for deg ? Facebook-gruppe anyone? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Go ahead. EDIT: Nei, ikke FB. Verste nettstedet jeg vet om. Endret 23. oktober 2009 av Latias Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Men den av dere som får gave fra meg, er bare 15. Så ikke sikkert det blir det dyreste Har ikke så mye penger i lommeboka, faktisk ingenting for øyeblikket Selvlaget er vellaget. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sant, men hva da? Ikke noen tegning iallefall, selv strekmennene mine ser misserable ut! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sant, men hva da? Ikke noen tegning iallefall, selv strekmennene mine ser misserable ut! Bare fantasien (eller Google) setter grenser, min venn! Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sant, men hva da? Ikke noen tegning iallefall, selv strekmennene mine ser misserable ut! Dasspapirnisse er alltid en slager Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Sant, men hva da? Ikke noen tegning iallefall, selv strekmennene mine ser misserable ut! http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sant, men hva da? Ikke noen tegning iallefall, selv strekmennene mine ser misserable ut! http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f Jeg har IKKE lyst på hjemmelaget plasma i posten takk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Gå nedover på siden da. Mange fine idéer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå