Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Aha godt sagt. Vel, jeg er normal. Null allergi eller noe. Jeg er ikke så jævla glad i sære ting (bruk fantasien). Filmer, godteri osv. fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vel, jeg er normal. Null allergi eller noe. Same goes for me ^^ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Alt musikkrelatert fra skiver til sære musikkinstrumenter er ønskelig. Men for all del, jeg setter pris på hva enn det måtte være jeg får i postkassa. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva hjelper det om "war" skriver ønskeliste. 16gb minnepenn , så får en forumsbruker dette på PM Ola Nordmannsen Asfaltvegen 2 5490 Grusstad Hvordan skal de kobble adr mot nick for å finne "ønskeliste" Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du sender PM til Latias Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sorry til den som kjøpte det til meg i fjord, men filmer som "fjorten suger" vil jeg absulutt ikke ha. Håper det var en megt dårlig spøk. Engeske bøker. Gjerne "the god delution" av Richad Dawkins Men så må ikke prisen overstige heller. Jeg kommer til å se i tråden om den jeg skal kjøpe til har postet ønskeliste. Så det kan være lurt å poste det Lenke til kommentar
War Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvis ønskeliste skal gå må man ha nick + adressen man får. Da kunne jo alle bare ha skrevet adressen i sin egen post. Om jeg skriver at jeg ønsker meg en blå ball, Så får mikkel™ en random adresse som er meg, så må han spørre Latias om å få nicket til adressen så han kan se ønskelisten som jeg har skrevet i min post? Forstår ikke helt enda. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Uhm... Vi kunne ikke bare laget en individuell tråd da hvor KUN ønskelistene til Secret Santa er? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jo, men du får adresse på PM, og i ønskelisten er det bare nick. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvis ønskeliste skal gå må man ha nick + adressen man får.Da kunne jo alle bare ha skrevet adressen i sin egen post. Om jeg skriver at jeg ønsker meg en blå ball, Så får mikkel™ en random adresse som er meg, så må han spørre Latias om å få nicket til adressen så han kan se ønskelisten som jeg har skrevet i min post? Forstår ikke helt enda. What? Jeg gir deg brukernavn, ekte navn og adresse. Så får du lete deg gjennom tråden, og finne eventuelle ønskelister som har blitt postet av den brukeren. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Det blir noe helt annet (regnet med at man ikke skulle få nick pga anonymitet/ personvernmas) Dere får adressen og navnet på personen dere skal sende til. Dette betyr adressen, navnet og nick da. Da synnes jeg du skal lage en ønskelistetråd, evt hva man er alergisk mot. Endret 23. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Ønskelistetråd Bruk den for ønskelister, for da blir det lettere å holde styr på ting. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har bare skrevet hilsen din secret santa på pakkene jeg har sendt tidligere. Etter jul så har man offetnliggjort hvem som sendte til hvem tidligere hvertfall. Det kan jeg leve med. Jeg er helt nødt til å vite hvem jeg får av, ellers kommer jeg til å havne på isolat innen februar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Fra nå: Alle må ha vært medlem i minst ett år for å delta. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jaså? Synd for dere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Fra nå skrev jeg. Alle som allerede har meldt seg på, får være der. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jaså? Bra for dere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Den er grei. Foreløpig har jeg ikke noe problem med noen av de påmeldte. Utenom den ene som kom og forsvant. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fra nå skrev jeg. Alle som allerede har meldt seg på, får være der. Til og med han duden som registrerte seg kun får å være med i eventen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Forslag til ny poll forresten. Bare for moro skyld. "Har du noen du håper blir din santa eller som du håper du får gi gave til?" - Ja, er en jeg håper gir til meg - Ja, er en jeg håper jeg får gi til - Er både en jeg håper å få fra og en jeg håper å gi til - Nei, er i grunnen det samme for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå