TheMartine Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er alt for nysgjerrig til å takle dette. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Virker som et morsomt og koslig prosjekt Redd jeg ikke infrir de kravene som stilles (?), så jeg får vel heller vente på julenissen til neste år. Jeg kan pønske ut en konge gave til neste år Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvordan vet alle hva hvem fikk når da, om det er hemmelig?Sier man hva man fikk vet iallefall den som sendte det hvem du er. men hvordan skal man klare å leve med å ikke vite hvem man får gave av? 0.o Secret Santa Du vet jo hvem du sender til. Men ikke hvem du får gave av. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jepp, jeg tenkte mer forum-nick. Navnet vet man. Min første tanke er at gaven skal være hardware-relatert da jeg bruker dette forumet som hw.no , men det er jo all slags nerder her inne. Kanskje min mottaker er her for diskusjon.no og mest aktiv i sex-tråden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har bare skrevet hilsen din secret santa på pakkene jeg har sendt tidligere. Etter jul så har man offetnliggjort hvem som sendte til hvem tidligere hvertfall. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har bare skrevet hilsen din secret santa på pakkene jeg har sendt tidligere. Etter jul så har man offetnliggjort hvem som sendte til hvem tidligere hvertfall. Høres ut som en morsom måte å gjøre det på. Håper det blir gjort i år også! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 "Hilsen din svette forumhore <3" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Problemet er når man sender det som pakkepost så må man oppgi avsender. Det løste jeg enkelt med å skrive S.S. etterfulgt av addressen min på avsenderfeltet. Oppfordrer så mange som mulig til å ikke avsløre hvem de er i pakken. Blir et ekstra lag med mysterier om vi ikke får vite det før i ettertid. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan jo bare skrive chuck norris. Trenger jo bare adressen om til-adressen ikke stemmer. Men den stemmer jo, de færreste melder seg på med falsk adresse? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Problemet er når man sender det som pakkepost så må man oppgi avsender. Det løste jeg enkelt med å skrive S.S. etterfulgt av addressen min på avsenderfeltet.Oppfordrer så mange som mulig til å ikke avsløre hvem de er i pakken. Blir et ekstra lag med mysterier om vi ikke får vite det før i ettertid. Norgespakke FÅR DET VINN? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan jo bare skrive chuck norris.Trenger jo bare adressen om til-adressen ikke stemmer. Men den stemmer jo, de færreste melder seg på med falsk adresse? Vist noen vil melde seg på med falsk adresse så kan de få melde seg på med min! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan jo bare skrive chuck norris.Trenger jo bare adressen om til-adressen ikke stemmer. Men den stemmer jo, de færreste melder seg på med falsk adresse? De ville rett og slett ikke ta i mot pakka om jeg ikke fyllte inn avsenderaddressen. Og den kan være kjekk å ha om noe mot formodning skulle skje med lappen. Har hendt at pakker blir skadet. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Blir du min, skal jeg sende deg billigsokker til 300 spenn (det er mange sokker det )Sørg i tilfelle for at alle er kliss like sånn at jeg slipper å leite lenge etter et likt par. Seff alle skal være svarte i største størelse 43-47 elns 43-47 er ikke største størrelse. Jeg har 48-52 på meg nå (Måtte bare si ifra ) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Blir du min, skal jeg sende deg billigsokker til 300 spenn (det er mange sokker det )Sørg i tilfelle for at alle er kliss like sånn at jeg slipper å leite lenge etter et likt par. Seff alle skal være svarte i største størelse 43-47 elns 43-47 er ikke største størrelse. Jeg har 48-52 på meg nå (Måtte bare si ifra ) Sjelden at noen har så store føtter da xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg kjenner en som har størrelse 50. Men on tema -> om noen skulle få meg, PLEASE ikke send sjokolade med nøtter i. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sameboe: Store føtter er på vei til å ta over Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Bare sender fra jobb jeg Gratis og kan ha den adressen som retur. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er det lov til å skrive litt om seg selv evt. ønskeliste? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er det lov til å skrive litt om seg selv evt. ønskeliste? Vi lynsjer deg ikke Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vær snill og gjør det. Hvis ikke risikerer dere å ende opp med noe skikkelig kjipt dere ikke har bruk for. Og det har jeg ikke lyst å være ansvarlig for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå