ⅵdar Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Grensen er satt til mellom 100 til 300 den, men jeg tror de færreste kommer til å klage på en for dyr gave. Hvorfor vil du gi en dyrere gave? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Vil ikke det! Jeg bare lurte. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Quackery vil bare være dramaqueen Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har ikke fått tildelt noen ennå jeg, skal det skje først når påmeldingsfristen har utløpt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Har ikke fått tildelt noen ennå jeg, skal det skje først når påmeldingsfristen har utløpt? Ja. Lenke til kommentar
Pjaltwar Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Men leste et poeng i den 08-tråden om at når det var veldig tidlig påmelding så kunne det hende at mange glemmer det i mellomtiden? Er fortsatt en god stund til Desember.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg foreslår at trådstarter tar på seg litt av ansvaret med å sende en liten PM til de påmeldte når det nærmer seg. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg foreslår at trådstarter tar på seg litt av ansvaret med å sende en liten PM til de påmeldte når det nærmer seg. Dette er da helt vanlig og jeg forventer intet mindre i år Det kunne vel kanskje vært en ide å skriev en kort øsnakeliste i PM man sender for å melde seg på. Så kan man informere om man feks. ikke tåler vanlig sjokolade. Dette blir jo bare sendt videre sammen med navn/adresse, uten at trådstarter trenger å tenke noe spesielt over det. Hadde vært litt greit. eller? Edit: De som allerede er påmeldt skal selvsagt ikke bombardere stakkars Latias med øsnakelister, men å inkludere det i den PM-en man uansett må sende kan vel ikke skade? Endret 20. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det går jo an å skrive det her også da. Det var forresten hysterisk morsomt når en viss forumbruker for et par år siden fikk et headsett på tross at han er døv. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det går jo an å skrive det her også da. Det var forresten hysterisk morsomt når en viss forumbruker for et par år siden fikk et headsett på tross at han er døv. That sounds rly sad Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg melder meg også inn i år som i fjor. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det var vel vår alles kjære Jarmo som gjorde den tabben? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er du såpass gammel Oda ? Lenke til kommentar
TPRTPR Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er det mulig å få være med selv om jeg ikke befinner meg i Norge? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg kommer til å sende alle en PM noen dager før fristen går ut, slik at jeg får bekreftet hvem som er med videre. Er det mulig å få være med selv om jeg ikke befinner meg i Norge? Blir litt synd om personen som skal sende deg må betale ekstra frakt, bare fordi du er i utlandet. Lenke til kommentar
TPRTPR Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Kan vel kjøpe en billigere gave eller noe? Edit: Erh, glem det, posten har syke priser. >.> Endret 21. oktober 2009 av TPRTPR Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Å herregud, jeg vil være med, men hvordan skal man klare å leve med å ikke vite hvem man får gave av? 0.o Lenke til kommentar
War Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hvordan vet alle hva hvem fikk når da, om det er hemmelig? Sier man hva man fikk vet iallefall den som sendte det hvem du er. men hvordan skal man klare å leve med å ikke vite hvem man får gave av? 0.o Secret Santa Endret 21. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå