Gå til innhold

Vidregående på kortest mulig tid?


Tommy-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er privatist lett? Hvordan fungerer det? Har hørt at man bare leser i gjennom bøkene, møter opp og holder et foredrag + skriftlig eksamen, også får du karakterer deretter.

Er vel som vanlig eksamen. Men det blir nok litt vanskeligere, i og med at du ikke har vært med på undervisningen.

Lenke til kommentar
Er privatist lett? Hvordan fungerer det? Har hørt at man bare leser i gjennom bøkene, møter opp og holder et foredrag + skriftlig eksamen, også får du karakterer deretter.

Er vel som vanlig eksamen. Men det blir nok litt vanskeligere, i og med at du ikke har vært med på undervisningen.

 

No worries; Jeg går studiespes og trives virkelig godt, selvom alt avler i mot.

 

---

 

Så trådstarter, hva er dine veldig gode grunn til at du er lei skolen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Så trådstarter, hva er dine veldig gode grunn til at du er lei skolen?

Jeg skal ikke svare på vegne av noen nå, men det er flere jeg kjenner som blir dritlei av skolen når de begynner på VGS fordi allmenn rett og slett er samme driten i tre år til. For noen kan det lønne seg sterkt å begynne på en yrkesrettet linje som de har interesse innenfor, og så ta siste året på allmenn påbygg. Privatist er jo også et alternativ.

Lenke til kommentar
Er privatist lett? Hvordan fungerer det? Har hørt at man bare leser i gjennom bøkene, møter opp og holder et foredrag + skriftlig eksamen, også får du karakterer deretter.

Så du starter en tråd inni min tråd? Din slue jævel... ;D

 

Joda, stiller et spørsmål som sikkert du lurer på også. Men uansett; Hvilken god grunn har du til at du skal droppe ut av skolen og ta alt som privatist?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...