Ayjay Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Finnes det noe Chipset drivere til windows 7 på internett? Noen som vet hvor? Jeg har en lenovo g550, med intel core duo 2 ghz, nvidia gfore M105 512 mb, og 4 gig ram.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Finnes det noe Chipset drivere til windows 7 på internett?Noen som vet hvor? Jeg har en lenovo g550, med intel core duo 2 ghz, nvidia gfore M105 512 mb, og 4 gig ram.. Alle Vista drivere bør jo fungere....du trenger ikke egne Windows 7 drivere. Og windows 7 har en imponerende driver database, og finner det meste selv. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har en lenovo g550, med intel core duo 2 ghz, nvidia gfore M105 512 mb, og 4 gig ram.. Ja, og du har et spill som hakker, we get it .... Det finnes ingen Windows 7-drivere for denne maskinen ennå. Vista-drivere er det beste du kan få tak i. Se heller om du kan få "målt" grafikkytelsen på maskinen din for å se om den holder for dette spillet. Har du forresten kjørt dette spillet på denne maskinen tidligere? I så fall, hvilket OS brukte du da? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Du trenger stort sett ikke drivere til brikkesett for at maskinen fungerer som den skal. Du trenger ikke opprette et emne for hver ting du lurer på. Det blir raskt vanskelig å følge med på for de som ønsker å hjelpe deg. Ikke mas, for da vil ikke noe hjelpe. Det du gjør er å sjekker Lenovo sine nettsider for drivere etter Vista. Mest sannsynlig er det veldig få drivere du virkelig trenger, da Windows 7 har en solid driverbase selv. Bare kjør Windows Update og sjekk valgfrie oppdateringer. Skjermkortet kan bli et problem. Mest sannsynlig vil det ligge en ok driver på Windows Update også. Jeg lurer litt på hva ditt egentlige problem er. Er det noe som ikke fungerer eller er det bare drivere du er ute etter. Alt dette finner du på Lenovo sine sider, stort sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå