Gå til innhold

Hvordan vaske badegulvet?

ole1990

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har noen badegulvsproblemer på gang her... Jeg har nemmelig fått en svart farge på det hvite gulvet som bare blir mer og mer svart. Badet er av en slik karakter at hele gulvet blir oversvømt når jeg dusjer, så jeg bruker en nal til å få vannet på plass dit det skal være etter jeg har dusjet. Uansett, jeg misstenker at det kanskje kan være denne nalen som har laget den svarte fargen.

Fargen gjør meg ikke så voldsomt mye foreløpig, men jeg har en frykt for at det blir vanskeligere å fjerne etter hvert.

Gulvet har en ru overflate. Jeg har så vidt prøvd å spraye på med litt "ajax professional" som etter flaska å dømme skal fjerne fett. Så nei da. Det er helt sikkert ikke den som er mest effektiv. Noen som har en bedre idé? (i tillegg til å kjøpe ny nal)

506775.jpeg 506774.jpeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp denne hos Biltema. (Eller noe lignende et annet sted.)

Det kan tenkes at flisene er såpass ru at det "skrapes av" litt nal-materiale når du bruker den.

Se om du ikke kan finne en i et annet materiale, f.eks. klar, myk plast istf. svart "gummi".

Hvis det svarte sitter nedi porene kan det godt hende det tar litt tid før alt er borte.

Lenke til kommentar

Allright!

Nå har jeg endelig fått ut fingeren. Jeg vet ikke hva dette snakket om cola og klorin var for noe, men Jif skurekrem, pluss en sånn derre svamp av noe slag som jeg hadde fra før av = skinnende rent bad. Utrolig kult! Jeg hadde aldri trodd at dritten ville gå vekk så greit.

I tillegg kjøpte jeg med en ny nal på Clas Ohlson. En som hadde noe skomgummiliknende greier under. Den var utrolig effektiv!

Eh, ja... Halleluja!!

Endret av ole1990
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...