TheBirg Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Er det noen som har lagt merke til at i "Junk Mail" boksen kan man merke avsendere som "not junk-mail" ...... detta er bra ! Men hvorfor i all pokker kan man ikke merke mailer i den vanlige innboksen som "junkmail" å sperre den adressen ? Betyr dette at Microsoft syntest at junkmail er OK forde de tjener en slant eller masse på dette også ? Hmmm, nå er det hetsmail til Bill igjen !!! Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Men hvorfor i all pokker kan man ikke merke mailer i den vanlige innboksen som "junkmail" å sperre den adressen ? Ehm.. jo det kan du. Trykk på checkboxen ved mailen og trykk på "Block" (ved siden av delete) så sperrer du den adressen mailen kom fra. For å forandre på block-preferanser må du inn på options menyen i hotmail og forandre (evt. fjerne) blokkerte adresser. Trykk "help" for mer info. Håper det hjelper. :wink: Lenke til kommentar
TheBirg Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Ok, det visste jeg ikke....... men lærte da noe idag også.... Takker for svar ! Me Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Fikk faktisk mindre spam etter at jeg rydda opp i blocked adresses... Har enda ikke skjønt det, men livet er jammen digg uten spam Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hmm.. Ikke bruk den blockingen.. Du må enable safe-list. Det har jeg. Jeg har ca. 20 domener og 10-20 fulle adresser der. Da går ALT annet i junken. Og da slipper du å sperre alt mulig shite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå