Ayjay Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har nettopp kjøpt meg en Lenovo G550 laptop.. Den har disse spesifikasjonene: Intel core duo 2ghz. 4 gb ram. Nvidia GeForce G 105M skjermkort (512mb). Alikevel hakker Fifa 10 på denne pc`en, hvorfor det? Og når jeg prøver å ta ned grafikken, så blir bare skjermen mindre.. Jeg har lagt inn Windows 7, og har fått installert driver til skjermkortet.. Noen som vet hva som kan være gale? Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har nettopp kjøpt meg en Lenovo G550 laptop..Den har disse spesifikasjonene: Intel core duo 2ghz. 4 gb ram. Nvidia GeForce G 105M skjermkort (512mb). Alikevel hakker Fifa 10 på denne pc`en, hvorfor det? Og når jeg prøver å ta ned grafikken, så blir bare skjermen mindre.. Jeg har lagt inn Windows 7, og har fått installert driver til skjermkortet.. Noen som vet hva som kan være gale? driver til skjermkortet er kanskje ikke nok. har du lagt inn alt av nødvendige drivere til win7, spesielt chipset driver? Lenke til kommentar
Ayjay Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvor i tilfelle finner jeg en chipset driver til windows 7 om jeg ikke skulle ha hatt det fra før? Mvh. Andreas Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg tipper det er skjermkortet ditt som er i svakeste laget, men prøv likevel å oppdatere drivere (også for skjermkortet). Her kan du finne ny driver til skjermkortet. Angående det at skjermen blir mindre tipper jeg det er samme som problem som her. Men siden du har et annet skjermkort er det mulig du finner noen innstillinger i NVIDIA-kontrollpanelet, evt at problemet er løst i nyere drivere. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Du har ikke kjøpt en spillpc akkurat, derfor hakker det. Kan være nye drivere vil hjelpe litt, men tror uansett ikke det vil gå strålende. Endret 14. oktober 2009 av rulleguru Lenke til kommentar
Buzzerx Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 2 gh er kanskje litt lite for å spille fifa 10?? Lenke til kommentar
Qbiq Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Tipper prosessoren er ok, men skjermkortet er kanskje litt svakt.. Uansett... det må jo gå an å redusere oppløsningen ? kanskje du burde investere i en gamepad (xbox 360 wireless er knall til PC) og bruke extern skjerm (tv`en din f.eks.) i det minste så burde det jo finnes en "stretch" funksjon, slik at du kan redusere oppløsningen uten at skjermbildet blir mindre? (har opplevd det samme selv, men det var på en 10 år (minst) gammel Toshiba laptop.. Som noen sier.. kanskje bare skjermdrivern som må oppdateres 2 gh er kanskje litt lite for å spille fifa 10?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Nesten Rart skjermkortet ikke døde av overbelastning hehe, FIFA 10 er i sterkeste laget for den der. Selv om nye er nytt trenger det ikke være så bra Laptoper er ikke kjent for gaming nei. Endret 20. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå