RIP Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har leita ei stund etter Bergbys ketchup her i Oslo, men finner den ikke! Noen som vet et sted hvor de har den? Og er den egentlig god? Elsker Bergbys sennep, så er ketchupen av samme kaliber blir jeg henrykt! ketchup test Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har du prøvd Centra på Majorstua? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ganske sikker på at jeg har sett den der på Meny Carl Berner. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har sett den på et par Meny'er ja. Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har solgt den på de fleste Coop prix butikkene jeg har vært på Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kanskje jeg skulle teste denne ut? Hva er prisen på den sånn ca? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Testet ut: Utrolig god ketchup! Anbefales! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Var nede på centra for første gang i går, og dets var en veldig fin butikk Synd det er litt for langt vekke for at jeg kan gå der så ofte, men fikk iallefall kjøpt ketchup og et par "jacobs spesial" pølser og begge deler anbefales. God ketchup og gode pølser Blir vel siste gangen jeg griller i år hehe Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Flaks for oss som har Bergbys sin "restaurant" her i telemark da hehe. Ufattelig god ketchup ja! Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 ...tilleggsinfo... Bergbys lager også sennep, som sies å være den beste sennep'n;) Tror den selges på de fleste menybutikker rundt om i landet nå faktisk, i hvert fall de største (stor plass, større utvalg). I telemark er den en selvfølgelighet i alle dagligvarebutikker;) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 De selger den sennepen over alt her også, og den er best Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kan skrive under på at Bergbys sennepen er god! Her i Telemark, har vi 2 bergbys`er! Som er noe ala MacDonalds. Men jeg syns Bergbys leverer litt bedre "junkfood" ! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Helt enig, har vært et par ganger nede i Porsgrunn/Skien og har alltid vært innom Berby's for litt junkfood og kan sies at maten der er mye bedre enn McDonalds. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå