Grix Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har låst meg ute av huset, en time til pappa kommer hjem, det er dritkaldt og jeg må på do. YAY! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Yay! gratulerer! Skulle ønske det var meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) det er dritkaldt og jeg må på do. YAY! Der kan du jo fort løyse to problemer samtidig, dog kan den eine effekten vise seg å være kortvarig. Endret 14. oktober 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Fy faen så heldig du er! Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg å! - men jeg har nøkkel så jeg kan låse meg inn igjen Lenke til kommentar
iKent Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Diiiiig:P Da synes jeg du skal få en diplom:) Lenke til kommentar
Loffesen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ta en lang pinne, stikk den opp hvor barnesikringen ligger, og dra opp vinduet.. er det ikke et vindu i første etasje, stjeler du noboens stige og smyger deg opp i 2. Lett, gjort det mange ganger sjæl Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg pleide å stikke til naboen frem til kjæresten min kom hjem. De hadde både dass og varme. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg pleide å stikke til naboen frem til kjæresten min kom hjem. De hadde både dass og varme. Haha Win:P Kan ikke gjøre det her. Alle er så A4, så iogmed at jeg ikke har noen i nabolaget på min alder så blir jeg litt sånn "ikke velkommen" med den såkalte gitar-ronke musikken min. Altså, hører på Metal og Rock. Høyt. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå