dTd Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Hei! Jeg skal ha meg en ny vinterjakke og var innom match her om dagen. Der så jeg en jean paul jakke som jeg likte. Men jeg vil gjerne prøve å finne litt mer info om jakken og har prøvd å søke etter jean paul men da får jeg så å si bare opp jean paul gaultier, det er jo ikke det samme merket slik jeg forstår? Så lurer først på om jean paul kles merket har noen hjemmeside? og eventuelt om noen har erfaringer med jean paul jakker? er den virkelig vann og vindtett? Den trenger jo ikke akkurat være like bra som gore-tex da jeg hovedsakelig beveger meg i bil og ikke går veldig mye, men er flott å ha noe som ikke blir gjennomvåt fra p-plassen og til skolen. Og særlig med tanke på vinterklimaet lenger nedover i norge... hvor sist vinter var preget av mye slaps og regn... Eventuelt om folk har andre tips? er på jakt etter en jakke som ligner litt på skalljakke i fasongen, altså den er akkuratt passe lang ned til hoftene og er passe slim i midjen, men samtidig er passe tykk(varm) men samtidig ikke for tykk og varm for da føler jeg at det blir feil å se på da jeg gjerne går med litt smale bukser:P Og da helst vind og vanntett edit: glemte prisklasse, helst mellom 1000-1500 men kan strekke meg til 2000. for eks den jean paul jakken kostet 1599 eller 1699 det går. Endret 14. oktober 2009 av dTd Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 bump Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 *wall of text* Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 latsabb trenger ny vinterjakke: helst vann /vindt tett. Passform noe passe slim og ikke for tykk toppen 2000 KR Fant en som matchet kriteriene på match fra jean paul, er jean paul greit merke å satse på? mtp kvalitet og ang om den er vann/vindt tett? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Se der ja. Kan egentlig ikke hjelpe deg på det området. Jeg foretrekker å ha et par vanlige vinterjakker, så har jeg en en stor paraply, trenchcoat og en regnjakke hvis det er ille. Har ikke eid noe av Jean Paul før. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 neidaså : p takk for at du leste og svarte meg ihvertfall Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Hadde en dunjakke fra Jean Paul en gang, revnet under armen etter et par dagers lett bruk, aldri igjen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Tror det største problemet ditt blir å finne noe som oppfyller alle ønskene dine til den prisen. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 ja det er sant, men om du hadde lest den første så må den ikke være 100% vann og vindtett... men er greit med noe som ikke blir gjennomvått fra p-plassen og opp til skolen... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ikke Jean Paul. Unngå det for alt det er verdt. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 okey, godt jeg ikke kjøpte den da ;P holdt på å kjøpe den på lørdag, skulle få den for 1000kr da siden jeg kjenner en som jobber der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå