Matsemann Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 og jeg må si at selvom jeg liker Linux som OS, liker jeg ikke meningene til, og en god del av, linuxevangelistene der ute. Hehe, enig. (sjekk signatur) Men angående TLF vet jeg ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) og jeg må si at selvom jeg liker Linux som OS, liker jeg ikke meningene til, og en god del av, linuxevangelistene der ute. Hehe, enig. (sjekk signatur) Men angående TLF vet jeg ikke noe spesielt. Og du mener du setter Windows-brukere i noe bedre lys med den signaturen? EDIT: (ser vi er litt mer enige nå ) Endret 21. oktober 2009 av tamarin Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 jeg har slettet noen korte og usakelige innlegg. hold dere til sak og ikke person folkens. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Meldte meg inn nå. Fikk vi noen endelige svar når det gjaldt medlemsfordelene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå