Smif Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Flott at du fortsetter å oppdatere/følge med på denne saken cyclo! Håper også andre legger merke til slikt. Da var min søknad innvilget. Var en god del goder ja, selv om jeg ikke tenger noen av dem. (iallefall ikke nå) Tror jeg fikk en meget pen @linux.com adresse også. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hvor lager jeg epost-adresse? Rotete side ... Lenke til kommentar
Smif Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Inne på "din side", på høyre side. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Er 40% på lenovo, 7% på dell (+ at du får penger igjen om Dell setter ned prisen etter du har bestilt) og Hp ser ut til å varriere fra produkt til produkt, og land til land. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Er 40% på lenovo, 7% på dell (+ at du får penger igjen om Dell setter ned prisen etter du har bestilt) og Hp ser ut til å varriere fra produkt til produkt, og land til land. Hva betyr det at man får "40% på Lenovo"? På sidene deres står det "EPP-prisen [Employee Purchase Price] er opptil 23 % rimeligere enn anbefalt utsalgspris og inkluderer MVA" Endret 16. oktober 2009 av Fjonisen Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Inne på "din side", på høyre side. Og hvordan kan jeg bruke den? :S Lenke til kommentar
Smif Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Inne på "din side", på høyre side. Og hvordan kan jeg bruke den? :S Du må være logget inn. Da har du under "Individual Member Benefits" og "Member Email Alias". Du kan ikke bomme på det! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Inne på "din side", på høyre side. Og hvordan kan jeg bruke den? :S Du må være logget inn. Da har du under "Individual Member Benefits" og "Member Email Alias". Du kan ikke bomme på det! Yes har laget den men hvordan i h**** bruker jeg den ... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Må følge med her, dette virker veldig interessant! Lenke til kommentar
Professional Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Inne på "din side", på høyre side. Og hvordan kan jeg bruke den? :S Du må være logget inn. Da har du under "Individual Member Benefits" og "Member Email Alias". Du kan ikke bomme på det! Yes har laget den men hvordan i h**** bruker jeg den ... Anbefaler deg en mac, it just works. Trur det passer bedre til deg Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Inne på "din side", på høyre side. Og hvordan kan jeg bruke den? :S Du må være logget inn. Da har du under "Individual Member Benefits" og "Member Email Alias". Du kan ikke bomme på det! Yes har laget den men hvordan i h**** bruker jeg den ... Anbefaler deg en mac, it just works. Trur det passer bedre til deg Er vel samme nettside uansett hva slags maskin du har? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Anbefaler deg en mac, it just works. Trur det passer bedre til deg Så om du har problemer med Linux eller Windows, eller til og med problemer på diverse nettsider, så vil problemene dine i disse operativsystemene løses med en Mac ... genialt Endret 17. oktober 2009 av tamarin Lenke til kommentar
Professional Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Sarkasme Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Motsarkasme Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 For å bumpe denne litt, og kvitte oss med sarkasmen: Kan dette tilbudet på Lenovo maskiner benyttes i Norge? I så tilfelle, hvordan? Igjennom Lenovos hjemmesider blir er koblet videre til forhandlere som KK88 etc.. //T Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har lite til overs for The Linux Foundation, men jeg synes rabatten hos O'Reilly gjør de fortjent til et stort og rungende kudos fra meg. Av alle tekniske bøker jeg har lest, har bøker fra O'Reilly generelt holdt en veldig høy teknisk kompetansestandard, og at Linux Foundation fremmer disse bøkene er en veldig bra ting. Tror jeg faktisk fikk litt respekt for TLF likevel pga. dette. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kan du begrunne hvorfor du misliker TLF? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Jeg har lite til overs for The Linux Foundation Kan du grunngi dette? edit: too slow.. Endret 19. oktober 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 vel, TLf har lirt av seg en del meninger om alternativene til Linux, og jeg må si at selvom jeg liker Linux som OS, liker jeg ikke meningene til, og en god del av, linuxevangelistene der ute. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kom gjerne med et eksempel eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå