cyclo Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 The Linux Foundation har introdusert svært gunstige medlemsfordeler, samt en redusert pris for studenter. Les mer Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Bestikkelser?? :O Jeg liker det.. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Den nye store rosinen i pølsa er at man får ansattrabatt, som oppgis til å være opp til 40 prosent, når man kjøper maskinvare hos Dell, HP og Lenovo. Whaaat? Dette må jeg finne ut mer om! Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Gjelder denne ansatt-rabatten også hos norske Dell? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Den nye store rosinen i pølsa er at man får ansattrabatt, som oppgis til å være opp til 40 prosent, når man kjøper maskinvare hos Dell, HP og Lenovo. Whaaat? Dette må jeg finne ut mer om! Ja, noen som har noe mer info om dette? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det ville vært fint om hw.no gjorde litt research på ansatt-rabatten, da veldig mange her er interessert i det. Jeg er ihvertfall veldig interessert i dette Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Gjelder den rabatten all maskinvare hos de nevnte firmaene, også ferdigbyggede produkter? Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Rosiner er så deilig! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Gjelder denne ansatt-rabatten også hos norske Dell? Så vidt jeg ser så får man ikke lagt til norsk adresse hverken hos dell, lenovo eller hp. Tar kontakt med The Linux foundation etterpå og spør helt konkret. Når det gjelder 35% rabatt hos o'reilley er den fin på e-bøker, men neppe på fysiske bøker. Siden de sendes fra USA spises rabatten, og vell så det, opp av portoen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Selv for meg som ikke er student er jo 550 kr/år svært lite for de store medlemsfordelene der. Medlemskap bestilles! Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvis ansatterabatten også gjelder i norge er det ingen tvil om at jeg melder meg inn. Ellers får jeg se litt. Uansett ett godt tilbud. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Med den rabatten der blir jeg medlem lett, er på jakt etter ny laptop! Fantastisk. Vist noen får mer info oppdater tråden! Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Undersøkte litt mer om ansattrabatten hos Dell: de kan velge mellom (a) 7% rabatt på alt i nettbutikken, eller (b) speselle tilbud som kun gjelder for ansatte Les mer her Konge!!! Lenke til kommentar
Smif Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg hadde blitt medlem selv uten fordelene.. så med... jepp, i'm in! Det viktige her er jo å støtte en god sak. Og å lønne Linus. soooo.. Linus jobber nå for meg.. .. sort of. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Siden det er din ansatt så er det deg jeg kommer til åkjefte på hver eneste gang noe går galt med linux for min del. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Dette virker for godt til å være sant. Nå er det en del forskjell på 7% og 40% da. Men mitt spørsmål er om dette er en tidsbegrenset rosin. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Undersøkte litt mer om ansattrabatten hos Dell: de kan velge mellom (a) 7% rabatt på alt i nettbutikken, eller (b) speselle tilbud som kun gjelder for ansatte Les mer her Konge!!! Dette gjelder da også om man bestiller via den norske nettbutikken? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Hva menes med "currently enrolled"? Det går fint an å være med i en norsk VGS? Og graduation date? Skal det være for dette skoleåret, eller siste? Endret 14. oktober 2009 av Todda7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå