AJ Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Som det står i topicen, hvor høy tempratur kan hovedkotet ha uten at det er skadelig. Det var etter at jeg skiftet fra taisol heatpipe til Thermaltake volcano 11 at tempraturen på hovedkortet økte fra ca 28 c til 36 c. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 +8 var mye, men 36 c er langt unna faregrensen - ca. 50 c på CPU ? Hvis ingenting er feil på maskina slik at du får ukontrollert temp-økning på kort tid, så er det vel ingen fare før over 70 c ( evt. sett alarm-temp i Bios ) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Tror MAX temp på hk pleier være på ca 45-50c.. Lenke til kommentar
formann Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Har registrert tempraturer opp mot 60c på NF7 kortet mitt, og det blir ikke ustabilt av det. Fikk testet dette litt her om dagen da jeg glemte å koble til viften på NB etter å ha tuklet litt i boksen.. og med en chipsett spenning på 1,9v og frakoblet vifte så ble det fort meget varmt. Målte over 80c.. maskinen hang.. men det tok litt tid. Tror ikke 50-60c er noe stort problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå