hojohansen Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Kommer Forza ut på pc? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nei, Forza kommer kun til Xbox(360) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vil også anbefale Colin McRae, der 2004 versjonen er den som jeg synes er best med hensyn på sim og kjørefølelse. Den er ikke så brutal som RBR men gir deg nesten like mye kjøreglede. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Vil også anbefale Colin McRae, der 2004 versjonen er den som jeg synes er best med hensyn på sim og kjørefølelse.Den er ikke så brutal som RBR men gir deg nesten like mye kjøreglede. Den har jeg, og synes den er meget god. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som har testa GM-Rally ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 GM-rally har vel ikke kommet ut enda? anyways, ser rimelig dårlig ut synes jeg.. Lenke til kommentar
klevn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det eneste riktige svaret er carmageddon Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Bra bilspill sa du? Live For Speed S2 Patch Z + Testpatch Z25 (eller noe i den dur) Test Drive Unlimited (med Megapack (har forsåvidt ikke kommet ut i europa da... (Megapack))) rFactor med masse mods/addons SimBin simulatorene +++ Har du disse er du LANGT på vei PS! Ingen av disse spillene er like gode uten ratt G25/G27 anbefales på det varmeste! PSII! "PS!" gjelder ikke for Live For Speed da dette er minst like morro med mus og tastatur : ) (MERK: mus og tastatur) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå