hojohansen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvilke bilspill "må" jeg ha? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvilken type bilspill liker du? Realisme eller arcade? Arcade; Test Drive Unlimited, Need For Speed Underground/Most Wanted(delvis carbon) Midt i mellom; Race Driver: Grid, DiRT, NFS: ProStreet Sim: Live For Speed, NFS: Shift (innstillinger velger fra arcade til nesten sim) Ellers kommer jo Forza 3 ut om noen uker, samme gjør GT5. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har du G25/G27, så er Live for speed ett must. rFactor er heller ikke så dumt. Ikke helt den store grafikken though.. men kjørefølesen er på topp! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 rFactor, Live for Speed og GTR/RACE anbefales av sim-spill. I den rekkefølgen. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Takker, har ikke hengt med i det siste. Skal sjekke ut rFactor først. Jeg liker både arcade og simulator, men best av de er simulator syens jeg. Finnes det noen steder en kan laste ned demo av disse spillene, før hadde itavisen demo-spill, men det kan jeg ikke finne hos dem lenger. Så litt bilder på google, Live for speed så jo meget bra ut! Lenke til kommentar
Pop Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Gamespot har vel alle demoer som legges ut ser det ut til. www.gamespot.com Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Liker du rally, så vil jeg si at det Richard Burns Rally som gjelder! Bedre rally-sim skal du lete lenge etter, selvom det begynner å bli litt gammelt. Det er også blitt laget en hel haug av mods til det. Demo: http://rbr.onlineracing.cz/index.php?act=dlstart&dlid=8 Endret 14. oktober 2009 av bshagen Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 GT5 kommer ikke ut om noen uker, tror det kommer ut i mars. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 GT5 kommer ikke ut om noen uker, tror det kommer ut i mars. I know, jeg var ikke helt oppdatert på det punktet. Men GT5 er klart da, så hvis Forza blir for stort, kan det godt være at de fremskyver planen Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Da er Richard Burns Rally i hus, ikke så nytt, så da ble det billig i butikken, skal laste ned mods til det senere i uken. For meg så synes jeg at grafikken var meget bra, flyter perfekt på min pc. Har også lastet ned demo av rFactor, men har ikke fått prøvd det ennå. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nice, du kommer ikke til å angre! MEN, bruk god tid på å lære deg det, fordi det krever litt trening. Har mange kamerater som hater det, fordi de alltid kræsjer. Derfor så gir de bare opp, noe som er litt synd, fordi det er skikkelig gøy når man får dreisen på det! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Snakker vi rally eller rFactor? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg snakker om Richard Burns Rally. Har ikke prøvd rFactor, så kan ikke uttale meg. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 likte godt Richard Burns Rally jeg også, men slet litt med å bruke kontrolleren på den, spørs om jeg ikke må finne frem rattet. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det blir du nok helt nødt til! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 http://www.rbrserien.se anbefales for guider og lignende for å innstallere biler, nye etapper og å kjøre RBR online! Ønsker deg lykke til Det er et meget bra spill (med ratt og pedaler) http://www.rln.no anbefales for et hyggelig og fint norsk miljø med mye kunnskap og godt humør ang. rFactor og modder til rFactor, og GTR/Race. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Kan også anbefale totte.no, som kjører en norsk serie parallelt med WRC rundene. De bruker forøvrig samme plugin som den svenske siden. Endret 15. oktober 2009 av bshagen Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Takker så mye dere, det er kjekt med bilspill Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 rFactor er ikke det beste stedet å begynne, synes jeg. Det suger hesteballe uten de rette mods'ene, og det krever en god del tweaking for å gjøre det brukbart. Da er det til gjengjeld en meget bra simulator! Anbefaler å starte med demoen av Live for Speed. Tre biler, én bane, lett å konfigurere og spille over nett. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Jeg sleit med at LFS trodde jeg svingte litt når jeg hadde rattet i "nøytral" Det var litt plagsomt.. Skal se om jeg prøver på ny med ny data Endret 15. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå