Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slutt med dama, kutte kontakten?

Gjest Gutt 18

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 18

Ble slutt mellom meg og dama forrige uke. Det var jeg som gjorde det slutt p.g.a en del trøbbel i forholdet. Men hun sier nå at heller ikke hun ønsker at vi skal bli sammen igjen, men hun vil at vi skal være venner.

Så jeg lurer på hvor lurt dette er, med tanke på å klare å gi slipp på følelser, komme over henne som kjæresten min osv. Et annet problem er at vi har en del felles venner, så det blir bortimot umulig å ikke treffes en og annen gang.

Hva tror dere jeg bør gjøre? Regner med det er mange her med erfaring rundt dette.

Til informasjon så er jeg 18 og hun 16, forholdet varte i ca 10 mnd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig å forbli venner etter endt forhold, så lenge begge to ikke har noe negativt på den andre, og at man har fått muligheten til å pause fra hverandre en stund etter forholdet.

Det er også veldig normalt å tro man vil være venner i det man slår opp for å så endre mening når følelsene har roet seg ned. Så det jeg vil anbefale dere er å ta en pause fra hverandre til begges følelser har roet seg, så tar dere det derfra.

Men uansett så skal du være ego på dette punktet. Du skal ikke prøve å være venner hvis det er noe du ikke vil. Skal dere prøve på et vennskap så må det være en gjensidig lyst til det for at det skal ha noen sjangs til å fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...