omlid Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Er det nokon som har sett eller hørt noko meir til denne disken 2,5 med 7200RPM. Har det kommet noko pris på den, og er den leveringsklar snart? Er det nokon som veit om den var i 9,5mm? Det er kun en ting som senker ei bærbar no og det er harddisken, når den kommer opp i 7200 då er det ikkje meir Helsing Olav Martin Lid Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 offtopic, lcd-skjermer som kjøpes separat er vel av bedre kvalitet enn de på bærbare? (jeg vet ikke) offtopic 2: siden du er fra Ørsta, kjenner du beavis and butthead fra ørsta? (Tommas og Jon). Lenke til kommentar
omlid Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 offtopic, lcd-skjermer som kjøpes separat er vel av bedre kvalitet enn de på bærbare? (jeg vet ikke) offtopic 2: siden du er fra Ørsta, kjenner du beavis and butthead fra ørsta? (Tommas og Jon). Ja sep. LCD skjermer har nok bedre kvalitet men, ein kan no ha ekstern skjerme på ein bærbar men, harddisken er kun den eine. Kjenner ikkje dei nei. Lenke til kommentar
vingtor Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Surfa innom Hitachi nettopp og der er det bekrefta 2.5 med 7200 rpm. Skal bli levert allerede i sommer i ibm pcer. http://www.hgst.com/about/news/20030514.html Lenke til kommentar
omlid Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Fekk mail frå Hitachi i dag, dei skreiv: Thanks you for your interest. We expect the Travelstar 7K60 to be available in the reseller channel in late June or early July. You will likely see it in your local consumer electronics retailer at that time. Exact pricing will be determined by the retailer, but the manufacturer's suggested pricing is $305 USD. Veldig bra, venter spent, den var no ikkje dyr helder. Helsing Olav Martin Lid Lenke til kommentar
kindings Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Interresant at de sier at den skal bruke mer eller mindre like mye strøm også... Gleder meg til å se om det faktisk er slik. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Det er kun en ting som senker ei bærbar no og det er harddisken *kremt* Skjermkortet... Ikke helt samme ytelse som stasjonær. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Det er kun en ting som senker ei bærbar no og det er harddisken, når den kommer opp i 7200 då er det ikkje meir Nja.. Vil nå fortsatt påstå at harddisken er en flaskehals. Og til han som mente skjermkort: For gamere: For folk som meg: (hvorfor har vi ikke en "no" smilie når vi har en "yes" smilie?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå