Sameboe Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Hva heter fagutrykket til tekstruta under her som er med på stumfilmer? Dette er noe jeg lurer på Takk for svar filmkjennere Endret 14. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Montag Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Title card eller intertitles. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så skiller man mellom ekspositoriske mellomtitler - tekst skrevet i tredjeperson med informasjon om hva som skulle skje/skjedde, evt. om hopp i tid som "en uke senere" etc - og dialogtitler, den regner jeg med du kan regne deg fram til selv. Da håper vi kjære Cun ikke skal arrestere for noe, for nå følte jeg meg stor på nettet azz. /"Bedreviter" Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg er ikke noen stumfilmekspert Flott å få den informasjonen repetert, hadde gått i glemmeboka. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Takker folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå