Gå til innhold

Leveringstid fra CDON

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med leveringstid på mobiler fra CDON?

Jeg har bestillt filmer derfra mange ganger, og da er de blitt sendt samme dag eller dagen etter.

Men, nå har jeg ventet i 5 dager på at de skal sende mobilen jeg har bestillt, men den er fortsatt ikke sendt.

De har den på lager, og jeg har sendt dem mail og spurt om når den vil bli sendt, men jeg har ikke fått noe svar enda...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... rart egentlig. Jeg har kjøpt ting bortimot 20 ganger fra CDON, alt fra digitalkamera til spill/film og det har alltid gått raskt og smertefritt.

Merkelig at det skal være annerledes med mobiler...

PS. Hvor lang tid bruker CDON på å svare på en mail?

Lenke til kommentar

Bestilte en del DVD'er og bøker der mtp julegaver til jul i fjor. Bestilte i god tid før fristen de hadde satt for at man er garantert å få det før julaften. Alt var på lager. DVD'ene fikk jeg et par uker før julaften, mens alle bøkene dumpet ned i postkassen min godt inn i romjula.

Det endte jo med at jeg lille julaften måtte sjokkhandle noen julegaver for å ha noe å gi til de jeg hadde tiltenkt bøkene. Vurderte å sende bøkene tilbake med regning på det jeg måtte betale ekstra for å bare måtte finne noe på lille julaften, men jeg gadd ikke.

Jaja, kanskje jeg kan bruke noen av bøkene til julegaver i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...