k-ryeng Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Men en oppgradering til AF-S og værtetning på 85mm-en synes jeg Nikon burde få til, for å vise at de henger med.Tja, der er vi veldig uenige. AF-S-oppgraderingen er etter min mening symbolsk, og værtetning er ikke så kritisk. Det er fremdeles et objektiv som yter aldeles fantastisk, så ser ingen grunn til at det skulle prioriteres - utover å tilfredsstille gadget-freaker da. Men det er som noen var inne på - ikke der de store pengene ligger... Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg savner en 35mm 1.4 AF-S fra Nikon. 85mm 3.5 Macro som koster like mye som 60mm 2.8 Macro? Hva søren er vitsen... Lenke til kommentar
sofus71 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Gleder meg til å se tester på dette objektivet. Hvem bruker å være først ute med test? Jeg hadde egentlig bestemt meg for Tamron SP 90mm macro men vil vente å se på Nikkor før jeg bestemmer meg. Tror dere at det kan være lurt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg