TwinMotor Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Hvem har sakt at det er drev til alle hjulene? ER DU DUMM ELLER!?! Ingen har sakt at det bare er til å sette på en random girkasse, seff må den passe til det aktuelle systemet!!!!!! Bare en wannabeenginerfjortis, skriver som deg. Du eier ikke logikk i trynet! Gidd å skrive mye piss her og forvirr andre! dette kvalifiserer vel til trådens dummeste svar. Jeg trengte ikke si det selv, engang. THE GAME! Endret 24. oktober 2009 av TwinMotor Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Føler faktisk synd på deg som holder på slik. Problemer på et vis må du ha ihvertfall. Du lager først en bruker og skriver søppel, så lager du faktisk en til bruker. Alle skjønner at det er du som 10 åring som er bak innlegga, for det er bare søppel du skriver. Skal du skrive noe så prøv å få det til å virke troverdig. Prøv å gå ut en tur og skaff noen venner istedet for å holde på slik. Endret 24. oktober 2009 av Scotty Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 haha temper temper Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Motoren i YZ125 som er beregnet til crosskjøring på bane, har imidlertid en oppnåelig effekt på 53,453 hk i benk på bakhulet, uten vektbelastninger. haha denne var bra as , man taper jo som kjent FLUST med effekt hvis man har vekt på sykkelen. wannabeenginerfjortis? jeg er 23 og har mekka totaker så lenge jeg kan huske. Ingen ekspert, men langt ifra din tekniske forståelse denne var også episk Så utifra en helhetlig vurdering av denne saken tror jeg at at din venn har helt rett. er faen meg LOL når man vet at det er samme karen skal vi på forumet her sponse han med en tur på rulla for the laughs? Endret 24. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Du er veldig kverulerende, Daily. Du vet like godt som alle andre at en cross motor fra fabrikk yter 35-40hk på bakhjulet. Kan ikke denne diskusjonen legges død nå? Meld deg heller inn på OT forum-delen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Ja men med effektpotte og justert gass greier man ikke å få 60hk. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg bytta blinklys på huskyen min (125 sm), da fikk jeg 70 hester på bakhjulet. Lenke til kommentar
Bikes23 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Du greier sikker tå få 60 hk men det er ikke sikkert at motoren varer så lenge. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 ikke faen om noen her klarer 60hk på 125cc, når motogp125 sykler ligger på mellom 50-55 hk og de er brukt vanvittige summer og timer på for og yte det, skal man klare mer enn det må man ha de beste innen 2 takt og vanvittig feit konto ikke faen om det 60hk på den crosseren, for og i det heletatt komme godt forbi 40 skal man vite hva man driver med Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det du skriver om at den ikke kan ha 60 hk er helt urelevant. en sykkel av typen yamaha yz 125ccm kan ha optimalt 60 hk, ved spesielle justeringer av motoren/forgasseren. det kommer også annnpå om hvilket forgasser system du har og eventuelt større en normalt. det er noe som kan forusake at sykkelen kan bli ødelagt etter eventuelle år, kommer annpå hvor ofte den brukes, hvor gode resurser du har på å vedlike holde den. når vi er først inne på det med trimm potte har kvaliteten og merket den er produsert av mye å si i denne sammenheng. I dette tilfelle tror jeg din venn som du omtaler 14år og DUM. jeg tror i hanes tilfelle at han vet i såfall hva han snakker om. Sett i fra ansonsen du la ut på hyperlinken: Det jeg tror er at han har omkring en littstørre forgasser og bedre trimm potte enn normalt. hvilket vil si at denne sykkelen vil og kan yte mere en det dine forum venner har kjennskap til. Da kan denne sykkelen ha i makimalt 60 hk. under visse omstendinger, vilket vil si at denne sykkelen har større forgasser og bedre trimm potte. Så utifra en helhetlig vurdering av denne saken tror jeg at at din venn har helt rett. håper på seriøse henvendelser fra mange som har mere å si om denne sakken. MVH Tor På en altfor stor dose lystgass kan den nok drømme seg bort i 60 hk "Dumm" skrives forresten dum TwinMotor Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Kompisen min sier at den har en større forgasser, til en 250cc og større luftfilter, som han sier gir bedre innsug til bensinen. Og sier han har dynotesta den og det viste 58hk Endret 29. oktober 2009 av Lami Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kompisen min sier at den har en større forgasser, til en 250cc og større luftfilter, som han sier gir bedre innsug til bensinen. Og sier han har dynotesta den og det viste 58hk Gjør som Daily-drifter og ber om bilder, alt annet tilsier at det er mer tull enn at jeg er mangemillionær Har forresten Veyron-innsug og -luftfilter på 190´n min, så har jeg da tusenogen hk? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg bare tenker på at min første bil hadde 75hk... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har tunet bensinslangen, det økte omtrent 18hk. Etter det så chippet jeg forgasseren, så da har jeg omtrent 80hk på 125 EXC'en min. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 jeg har 290 på furian min, har en kraftig varmskjært sylinder og racing kjede smøring og racing blinklys med racing på olje, derfor den går så sykt Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) slettet. orker ikke lage mer diskusjon av det.. Endret 30. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
buvvije Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tror personlig at dette er mulig med 41 hk på en 125ccm. Jeg er slettes ingen ekspert, men har selv kjørt 80ccm crosser, og mange av de har opp mot 35hk originalt. Men som sagt, jeg er ingen ekspert her, så bare å kritisere meg i senk om jeg har feil Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 helt riktig det, ikke noe problem og få det, men folk begyner og snakke om 50-60hk, noe som er litt værre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå