kenny28 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har masse programmer(tv-opptak) liggende på hardisken på min altibox(lyse nett). Er det mulig å overføre disse programmene til for.eks min pc ? Sånn at jeg kan se disse optakene på min pc ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Analogt; ja. Da trenger du et videokort med kompositt/S-Video/komponent-innganger og litt programvare, eventuelt en USB/Firewire-sak med de nødvendige innganger. Eksempelvis noe sånt. Digitalt; vet ærlig talt ikke, men jeg ville nå tro at Lyse har satt opp sperrer mot digital overføring av opptak. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei og takk for svar. Må man med det videokortet spille av opptaket ett for ett for å få dette overført ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ja, det må man. Analoge opptak skjer som regel i sanntid. Merk at jeg ikke sier det er umulig å gjøre det digitalt, jeg kjenner rett og slett ikke til Altibox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå