Antaurix Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Hei :-) Jeg ser etter helt ny PC, Skjerm, Webcam osv. og ville gjerne hatt litt tips.. Den skal kunne kjøre FM 2009, FM 2010, CSS, Skype. Jeg bygger selv, den skal være på en pris rundt 6000NOK. Endret 14. oktober 2009 av Puuumaa Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Prøv å finne en annen butikk enn Expert kanskje?? Det er mest sannsynlig den dyreste butikken i hele Norge... Den skjermen de selger til 2500kr, koster ikke mer enn 1795kr på Netshop... Og den pc'n du fant, har et ganske slapt skjermkort. Funker nok greit nok til spilling i lav oppløsning, men skal du bruke skjermen fullt ut med 1920x1080 er det garantert feil skjermkort. Tror du får mer for pengene hvis du bygger selv, eller sjekker ut Netshop, MPX, eller tilogmed Komplett sine ferdig-pc'r. Generell hovedregel er ihvertfall å holde seg unna Expert/Elkjøp når det kommer til pc-kjøp Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Takk for tipset. Har lite peiling på data, men kjenner noen som gidder og bygge den for meg :-) Skal se på netshop osv. :-) Lenke til kommentar
Osse Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Noe særlig bedre enn dett greier vi ikke å sette opp en komplett rigg for 6000,- skal du ha de bedre enn dette, så må du bygge selv, og det er ikke de store ting vi kan gjøre bedre, muligens greier vi å skvise inn en 4870 grafikkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå