Bjerknez Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Båtsesongen er over for min del, så jeg tenkte jeg kunne lage en litt uhøytidelig post hvor vi ""tar farvell" med årets sesong ved å slenge inn noen bilder ved opptak av båt. Enten om den ligger på land eller henger i krana. Min båt ble vertfall tatt opp forrige helg, da det begynner og dra seg mot minusgrader her i Fredrikstad. Endret 14. oktober 2009 av BjerkneZ Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Fin båt det! Synd at nok en sesong er over. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sesongen er nok slutt for min del også, eller vår del. Alle båtene står trygt på land, 2 av de i naust Har ikke tatt noen bilder, men jeg skal vell klare å huske å ta et par bilder neste gang jeg avlegger et besøk til båtene Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 snekka skal opp på opplag i morgen. Både godt og vondt å få den opp. Ikke alt av båt-pussen som er like gøy, men blir digg å få den ut igjen i april en gang hvertfall. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Til dere som skal vaske bort vanskelige flekker og annet rask fra båten, så har jeg bare en ting å si til dere: KJØP HUGO'S! Dette produktet er bare helt fantastisk. Det fjerner til og med rust! Jeg hadde en bøtte med varmt vann og mye Zalo samt en microfiberklut som jeg skulle fjerne ett svart merke fra den hvite gelcoaten etter hjulene. Jeg gnikket og gnukket med all min makt men fjernet ikke noe som helst. Ble ikke en gang svart på kluten. Jeg vridde opp kluten og tok på en liten dash med Hugo's og det ble heeelt noe annet. Jeg dro kluten fire ganger lett over merket, så var det 100% borte! Hugo's inneholder dog litt slipemidler, så dette produkter bør kanskje ikke brukes som en universalvask av båten for å gjøre jobben lettere. Men etter at jeg inspekterte området jeg hadde brukt Hugo's så kunne jeg ikke se en eneste liten ripe etter produktet. Voks og polish blir da lett fjernet når man bruker Hugo's, så en polering må til etter bruk for å beskytte gelcoat. Alle svarte merker samt litt rust fra badestige ble fjernet som en lek med dette produktet. Toppen av kransekaka kan jeg jo komme med helt til slutt: Hugo's er jo fryktelig billig! Jeg betalte kun 67 kroner for denne boksen hos Maritim og denne boksen har du leeeenge! Endret 15. oktober 2009 av BjerkneZ Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Var nettopp å hentet båt jeg.. Så nå står den fint hjemme i tunet, og venter på stell.. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Grattis med ny båt Lenke til kommentar
Haugsb Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Då var balja i hus etter mykje om og men. Har ikkje bilete av då vi tok den opp, hadde nok med å buksere den Endret 22. november 2009 av Haugsb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå