Gå til innhold

xp2600 til 895,- på itbutikken.no

Anbefalte innlegg

de er ikke mye billigere enn andre.

noen ganger bittelitt, dette kompenserer de med å DRITE FULLSTENDIG i garanti, bare les webshoperfaringer. evig møkkasjappe.

du er herved advart.

:lol::lol::lol::lol::lol: Holder meg til MPX og komplett. MPX- Værdenns beste service Komplett- Først med alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OK.. hva skal jeg kjøpe.. 2500+ (barton) 2700+ (t-bred) eller 2800+ (barton).. hm..... ??? :-?

Hvis du skal klokke- XP2500+ Barton Lett 20% xtra, meget bra kjøp, hvis ikke er det hips om haps. Hvor mye penger du har får bestemme.

Har sett signaturen din så ofte under Forum#HW.no at du bør vite at XP2500+ er det beste kjøpet Chris88 :wink:

Lenke til kommentar
Har bare bestilt kabinett og skjerm derfra, noe som har gått smertefritt og greit.

Så jeg tar gjerne sjansen på å handle noe igjen fra itbutikken hvis det er penger å spare.

ååå herregud. fordi om du har fått varene dine før, så kan du vel ta imot et råd fra oss som sier du ligger tynt an hvis du skulle være uheldig med delene du mottok. slike fjols som deg som gjør at itbutikken kan fortsette (np)

fjols som han? kanke du holde kjeft da?! klarer du ikke føre en vanlig samtale uten å måtte skjelle ut folk? idiot :evil:

(PS: HAN ER IKKE ET FJOLS)

og btw, hvis du skriver slikt i mailer skjønner jeg godt hvorfor dem gir f*aen i deg.

Lenke til kommentar
Har bare bestilt kabinett og skjerm derfra, noe som har gått smertefritt og greit.

Så jeg tar gjerne sjansen på å handle noe igjen fra itbutikken hvis det er penger å spare.

ååå herregud. fordi om du har fått varene dine før, så kan du vel ta imot et råd fra oss som sier du ligger tynt an hvis du skulle være uheldig med delene du mottok. slike fjols som deg som gjør at itbutikken kan fortsette (np)

Nå begynner du å spore kraftig av!

Om du har hat problemer med den butikken så bryr det meg i grunnen ekstremt lite, og akkurat nå er det vel du som kan kalles et fjols!

Meningen med denne posten var å informere, ikke høre på andre sine erfaringer med den webshopen, for det er en grunn til at den ikke ble posta i webshop erfaringer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH

-vel, siden jeg selv bare har hatt positive opplevelser med dem, ser jeg ikke noen grunn til å ikke fortsette å handle der mere (og tro meg, jeg har handlet mye der.).

Skal mye mer enn et par kommetarer fra en hissig uheldig kunde, før jeg gir meg med å handle fra en (utifra mine opplevelser) meget god og effektiv web-sjappe :yes:

edit: skriveleifer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...