Max_Drunk Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 jeg har et konverteringsprogram som heter convertxtodvd som jeg liker godt. men det lager menuer kun i 4:3, jeg vil ha 16:9. la ut et spørsmål på forumet til convertx og fikk til svar at det var ikke mulig å forandre. det var bestemt av programkoder. er det noen her som kan hjelpe meg? setter stor pris på alle svar. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 jeg har et konverteringsprogram som heter convertxtodvd som jeg liker godt. men det lager menuer kun i 4:3, jeg vil ha 16:9. la ut et spørsmål på forumet til convertx og fikk til svar at det var ikke mulig å forandre. det var bestemt av programkoder. er det noen her som kan hjelpe meg? setter stor pris på alle svar. Med mindre du har kildekoden til programmet og kan fikse det selv er det bedre å kjøpe et program som har den muligheten. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 skjønner.men det irriterte meg at det ikke var i 16:9, og siden jeg likte det programmet. merkelig siden det meste av tv du får kjøpt i dag er widescreen. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 jeg har et konverteringsprogram som heter convertxtodvd som jeg liker godt. men det lager menuer kun i 4:3, jeg vil ha 16:9. la ut et spørsmål på forumet til convertx og fikk til svar at det var ikke mulig å forandre. det var bestemt av programkoder. er det noen her som kan hjelpe meg? setter stor pris på alle svar. Med mindre du har kildekoden til programmet og kan fikse det selv er det bedre å kjøpe et program som har den muligheten. ok. har da et program som heter dvdflick her og som er open kilde. hvilket verktøy trenger jeg? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Du trenger en teksteditor. Og hvis du ikke har det, ett par år med programmering bak deg. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 hehe.skjønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå