Max_Drunk Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 det jeg bruker nå er convertxtodvd og er meget fornøyd med det. men det lager menu bare i 4:3. jeg trenger et minst like bra program som har menuer i 16:9. noen som har forslag? setter stor pris på alle svar. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 DVD Flick kanskje. Hugser ikkje heilt kva val ein hadde for menyane, men eg vil tru at 16:9 er mogeleg. Det er uansett gratis, so det koster ikkje noko å teste. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 takk takk.da skal jeg teste det.kunne sikkert testet det meste men greit å hør med andre så slipper jeg å gå igjennom alt. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 har prøvd dvdflick men det var ikke i 16:9 + at det ikke var mulig å lage custom menuer.men ellers var det greit. er open kilde så kunne ha laget det sånn jeg ville hatt det, men har ikke peiling på sånt. men takk for svar flere forslag?noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå