eSuba Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Ser mange er imot å bruke så mye som 20.000 og to skjermkort, men jeg vil ha en PC som er bra framover i tid, ikke bare nå. Skal du ha en god pc med gode oppgraderinger så ville jeg valgt en 1366 platform og da kan du senere oppgradere til i9 hvis nødvendig . 5870 kort holder i massevis , du vil aldri få noe nytte av flere ennå iallefall. Så har du brukt 20k om 1 år og ikke sløst bort mye nå . Du kan jo legge inn litt penger i et bra lydkort og/eller et bra headset. Finnes et hav av muligheter men for guds skyld hva er vitsen med å bruke så mye penger på en pc som man aldri får utnyttet ennå? Endret 20. oktober 2009 av eSuba Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Finnes et hav av muligheter men for guds skyld hva er vitsen med å bruke så mye penger på en pc som man aldri får utnyttet ennå? Det siste oppsettet ble jo ikke så ille, ca. 16.000,- fra f.eks. Amentio. Om jeg får utnyttet det nå eller ikke, jeg har en skjerm med 1920x1200 oppløsning og spiller mange av de kravstore spillene, og det kommer sikkert spill framover som krever mer enn de som finnes nå? Lenke til kommentar
joppzter Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Dette er muligens en smule offtopic, men hvis det er spill pc du skal ha så ser jeg at Hardware.no har oppdatert noen av sine anbefalte oppsett. Link til "spilleren". Spilleren "Sist oppdatert: 14/10-2009" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå