Gå til innhold

Oversetting av dansk e-mail

PantZman

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et defekt produkt jeg hadde tenkt å returnere. Har kontaktet firmaets support via mail men ble litt usikker på hva de mener i den siste mailen;

Knæk venligst startknappen af selve ****** og send den ind til os i en kuvert. Når knappen er kommet ind til os kan vi sende dig en ny ********** *****. Husk at ligge dit kundenummer ved i kuverten.

Står det virkelig at jeg skal knekke av (start)knappen og sende den inn i en konvolutt? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

knekk knappen av selve ***** og send den inn til oss.. når den er kommet kan vi sende en ny ****

husk å legge kundenr. i "kurven"? :huh:

Edit: Jo. Det der var drygt. er det navn du har sensurert eller er det produktet? virker som det mangler noe vesentlig der og litt vanskligere når jeg ikke vet hva det er de snakker om(ja.. ok det ble litt rart fotmulert).

Edit:

Står det virkelig at jeg skal knekke av (start)knappen og sende den inn i en konvolutt? :p

Virker sånn :p

hadde vært letter å forstå om du sa hva det var den skulle knekkes av i så fall. Men er det sensetivt? :huh:

Edit2:

Meget sært med "æ" i en e-mail skrevet på dansk. Hva er det du ha kjøpt? :!:

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Er bare produkt navnet jeg har sensurert.

Hvilket produkt er egentlig ikke viktig men det er en melkeskummer, sikkert ikke store produksjonskostnaden.

Knekke av bryteren og sende inn er muligens bare en sikkerhet for dem så jeg ikke sitter der med to fungerende varer. :)

Er vel litt rimeligere å sende et brev kontra en pakke.

Jeg forstod det slik (etter litt googling) at konvolutt er på svensk kuvert, men det står jo "support.dk" i mailen. I danmark er det vel konvolut?

Måtte bare få bekreftet min oppfatning av mailen. Hadde vært litt flaut om de ville ha hele produktet men jeg sendte bare bryteren. :p

cde29a2499.jpg

Metallkannen i bildet. Knappen på fremsiden jeg regner med de vil jeg skal sende inn.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du skal knekke av knappen men heller kneppe den av dersom den kun sitter klipset på plass.

Altså demonterer du knappen, putter den i en konvorlutt og sender den til dem for knekke den skal du neppe.

Var mer solid enn jeg trodde, kom heldigvis til en skrue som løsnet den. :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...