Alexander89s Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei, jeg er en sjenert gutt. I helgen møtte jeg en søt jente, da var jeg påvirket av alkohol og var ikke sjenert i det hele tatt. I dag fikk jeg melding av denne jenten, der hun spurte meg om jeg vil se film hjemme oss henne i morgen. Jeg takket ja. Nå er jeg mer nervøs enn samtlige eksamner og framføringer på skolen. Jeg er redd jeg kommer til å drite meg fullstendig ut, stokke om på orda når jeg skal snakke osv. Noen tips? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tja.. Du må bare være deg selv, og hvis hun ikke liker det er jo det kjedelig. Men du kan ikke alltid være full hvis dere skal være sammen... Kanskje hun er sjenert hun også? Eller - hvis hun ikke tåler sjenerte mennesker får du finne deg ei sjenert jente seinere. Prøv å finne noe du liker ved henne og gi et kompliment for det. Ikke bli så opphengt i deg selv at du bare ser ned på hendene og føttene dine, osv. Lykke til. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ta deg en par pils før du drar dit. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Slapp av. Ikke ta deg selv for høytidlig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det er bare film, er du heldig vil faktisk jenta også se på filmen. Da er det bare å sitte der. Mest sannsynelig blir det ikke så veldig mye mer Kanskje litt kroppskontakt. Ta det med ro, slapp av. Be your self. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå