sapereaude Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Heisann! Da har det seg slik at Halloween nærmer seg med stormskritt, og i god gammel tradisjon skal det arrangeres en russekro (fest for russ), hvor temaet er Halloween. For å være godt forberedt til festaftenen ønsker jeg forslag fra dere der ute, om hvordan jeg kan kle meg opp den kvelden, enten det måtte være kroppsmaling, et vanlig kostyme (gjerne også hvor man skaffer det dersom det ikke kan lages), etterligning av kjendis eller hva det måtte være. Forøvrig er jeg hankjønn, dersom det skulle ha noe å si. På forhånd takk! Mvh Sapere Aude Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Tja, kle ut deg til Kurt cobain etter at han skutt seg sjelv i hodet Endret 14. oktober 2009 av Lodjur Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Make it cheap, make this: Scarecrow, hell yeah! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Et lett, men uvanlig kostyme; SS-offiser. Partyman her i jeg bor solgte slike kostymer i fjor og en kompis av meg er den eneste jeg noen gang har sett som har kledd seg ut som noe sånt, rimelig tøft var det å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå