kris98 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Morsomt hvor lange slike tråder kan bli når svaret så og si er ensidig. Nei, ikke uten tillatelse. Endret 16. oktober 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 jeg skal spørre på 4chan om det er greit at jeg poster nakenbilder av dama jeg dater, seff uten å spørre hun Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 jeg skal spørre på 4chan om det er greit at jeg poster nakenbilder av dama jeg dater, seff uten å spørre hun 10 kroner på at jeg vet hva svaret blir. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg synes det er helt greit dersom det er snakk om kun de nærmeste venninnene. I tillegg må bildet vises fysisk, altså at du har bildet i hånda/på din PC og viser det, ikke en situasjon hvor de har muligheten til å kopiere det. Også en fordel om typen ikke har komplekser for penisen eller andre intime deler. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Om det bare var snakk om at hu slengte opp mobilen under skitten jenteprat for å vise den sexy kjæresten, hadde jeg ikke hatt noe i mot det Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Morsomt hvor lange slike tråder kan bli når svaret så og si er ensidig. Nei, ikke uten tillatelse. er et diskusjons forum:P gi oss et tema så skravler man i vei. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg ville sagt at det er to spørsmål som er relevante: 1) Ville du likt å ha slike bilder av deg selv i omløp? 2) Er det greit for fyren at du deler disse bildene? Er svaret nei på den første burde du ikke gidde å spørre engang, siden du implisitt setter deg i en posisjon hvor du må si ja dersom han spør om det samme. Det vil hvertfall framstå som høl å hodet i si nei til noe som er greit "den andre veien". Er svaret nei på den andre sier det seg selv at det ikke er en god ide å dele bilder. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) post det her først, så kan vi dømme edit: post ett av deg selv først Endret 16. oktober 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 alle har vel et behov for å skryte , brife eller vise frem ting som har med sitt eget liv å gjøre ? Når det gjeld ein bil, eit klesplagg, eit par sko, ein PC osv. så er det greit, men ikkje nakenbilete. Iallfall ikkje utan at det er godkjent av den som er avbilda. Makan til frihet folk skal ta seg... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er helt greit å brife med bilder av kjærsten og, på lik linje med alt annet, men nakenbilde er vel ikke helt det samme. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 så lenge han har trusa på så ere samma pokkern, kjør på ville vært stolt jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Da er det jo ikke nakenbilde? Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Da er det jo ikke nakenbilde? Ifølge den gamle læreren min fra videregående, så er et bilde av Jessica Alba i undertøy et nakenbilde. Endret 17. oktober 2009 av Powerpie Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 At hun er et brødhau, har ingenting med denne diskusjonen og gjøre. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 At hun er et brødhau, har ingenting med denne diskusjonen og gjøre. Det kan være så... Men hvis naken er absolutt null klær, hva er da splitter naken? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Same thing. Lettkledd eller "i undertøy" er med boxer, bikini, truse. Naken er naken. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Splitter naken er bare en måte å utrykke seg på, jeg vil tro en bruker ordet splitter for å legge til en slags sjokkeffekt om at nakenheten kan være fornærmendes og/eller befriendes. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Morsomt hvor lange slike tråder kan bli når svaret så og si er ensidig. Nei, ikke uten tillatelse. Jeg fant ut at dama gjorde det med meg. Jeg digga det skikkelig. Ganske kinky egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå