Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei Jeg lurer på om det er greit å vise noen fine nakenbilder av typen min til de beste venninnene mine? Mulig litt dumt spørsmål, men synes det hadde vært gøy da jeg synes han er så sexy Det er ikke snakk om å sende noe på mail eller noe, men bare vise noen av de som er fine (og selvsagt ikke grove) mens vi også ser på øvrige bilder sammen. Vi er begge over 18 år, og har vært sammen i et par år. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Du burde spørre han ;P Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ikke uten lov, slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Er det greit om han viser nakenbilder av deg til sine kompiser? Om du viser nakenbilder av ham til dine venninner, og han ikke synes det er ok, så risikerer du i verste fall at han legger nakenbilder av deg ut på nettet dersom det en gang i framtiden skulle bli slutt mellom dere Nei, det var nå et worst case-scenario, men som andre har sagt tror jeg det er best å be om tillatelse. Endret 14. oktober 2009 av Leiferen Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva ville du gjort om det viser seg at typen din deler alle pikante bildene han har av deg, med alle kompisene sine? Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Hvis du er usikker så er det han du må spørr. Og hvis du er veldig sikker på han ikke ville hatt noe imot det er det sikkert lurt å høre med han alikevel. Hadde det vært dama mi som hadde gjort det hadde jeg ikke brydd meg stort, men folk er forskjellige. Endret 14. oktober 2009 av Sempercogitare Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tåler du at han viser frem dine nakenbilder til sine kompiser? Javel, så bra, spør han først alikevel. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva er så farlig med det da? Spørs veldig på typen din riktignok =P Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hadde jeg vært typen, så hadde jeg ikke tillatt det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvorfor spør du egentlig oss? Med mindre du mistenker at det ikke er greit og ønsker vår godkjennelse for å lette på samvittigheten. Det er ham og deg det skal være greit for. Og vi kan ikke svare for dere. Dette er individuelt, og det finnes ikke noe fasitsvar. Geir Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 dama tok noen bilder av meg, hadde ikke brydd om hun hadde vist det til noen. Men hadde det blitt lagt ut hadde eg klikka litt på hu. har ein del av hu og så det handler vel litt om tilit. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Etter min mening så gjør det ikke noe om kjæresten har naken bilder av meg på mobilen. Men hun trenger ikke og vise dem rundt til andre. Vet selv at hvis jeg hadde vist nakenbildene av dama mi til bestekompisen så hadde ikke hun vært særlig glad etter på. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Dette er hva det handler om: Hvorfor spør du egentlig oss? Med mindre du mistenker at det ikke er greit og ønsker vår godkjennelse for å lette på samvittigheten. Det er ham og deg det skal være greit for. Og vi kan ikke svare for dere. Dette er individuelt, og det finnes ikke noe fasitsvar. Geir Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ikke uten lov, slik jeg ser det.Må bare si meg enig i denne. De fleste har et relativt sårbart forhold til nakenhet. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Noen ting er greit å beholde innenfor forholdet, og i min meining er dette en av de. Endret 14. oktober 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 dama tok noen bilder av meg, hadde ikke brydd om hun hadde vist det til noen. Men hadde det blitt lagt ut hadde eg klikka litt på hu. har ein del av hu og så det handler vel litt om tilit. Samme her. Jeg hadde ikke brydd meg stort, men jeg skjønner at mange andre hadde det. Jeg har også bilder av dama, men jeg har ingen planer om å fly rundt å vise dem til noen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Alvorlig_* Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kan du ikke vise ham fram naken i levende live heller, eventuelt la ham få ha sex med venninnene dine? Eller er han ikke god i senga heller, denne eiendelen/typen din? Spør ikke oss for å lette samvittigheten din. Dette er strengt tatt en sak mellom deg og typen din. Rart at du har lyst å vise ham fram egentlig. Det er jo ikke akkurat et sirkusdyr. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kan du ikke vise ham fram naken i levende live heller,eventuelt la ham få ha sex med venninnene dine? Eller er han ikke god i senga heller, denne eiendelen/typen din? Spør ikke oss for å lette samvittigheten din. Dette er strengt tatt en sak mellom deg og typen din. Rart at du har lyst å vise ham fram egentlig. Det er jo ikke akkurat et sirkusdyr. dramaqueen-.- dama er vel stolt av typen å vil vise ham fram, ikke noe mer enn det. hadde typen hatt et stort problem med dette hadde vel bildene aldri blitt tatt. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Du vet, det er forskjell å ta bilder og bruke dem innad i forholdet, og å ta bilder og vise dem fram til gud og en hver mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå