Dr.Sheldon Cooper Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Heisann godtfolk! Ingen ting alvorlig, men tenkte jeg skulle høre med folket før jeg fortsatte med fysiske ting. Var på fotball trening forrige torsdag, under en øvelse fikk jeg en fyrs knotter i kneet. Var vondt der og da, men hemmet meg ikke nevneverdig resten av treninga. Etter trening satt jeg en times tid i ro på spillermøte, kjente heller ingen ting. Ikke før jeg skulle opp en bratt trapp etter møtet. Kneet nektet og jeg sleit hardt for å komme meg opp. Vel oppe sjekket jeg kneet, og det viste seg å ha hovnet kratftig opp. Var ikke godt de neste dagene heller, men holdt meg i ro så kjente ikke mye til det. Før jeg skulle spille kamp på Lørdag. Prøvde så godt jeg kunne, men kneet nektet å løpe. Smerten sitter på venste innside av venstre knee. Hva kan være galt? Og burde jeg holde meg i ro, eller eventuelt lege? Lenke til kommentar
iKent Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Du kan gå på det? Hvis du kan gå på beinet ditt er det ikke brukket eller noe annet nevneverdig som gjør at du må til lege. Noen dager med ro og jeg tipper kneet ditt er på vei oppigjen;) Mest sannsynlig bare forslått og evnt tatt en nerve elns. Ikke noe som skal være farlig. Lenke til kommentar
Dr.Sheldon Cooper Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Kan gå på det ja Takk, da satser jeg på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå