-Enigma- Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg sliter veldig med at CoH - Opposing Fronts krasjer når jeg spiller multiplayer skirmish! Spillet fryser i 1 sek, så går det rett til desktop og crash report dukker opp! Noen som har samme problemet, evt veit hva som må gjøres? Jeg har en Dell XPS 16 med windows 7 installert GPU: ATI radeon 4670 CPU : Intel Dual core 2.40 Ghz Oprativsystem : W7 Har installert de nyesete driverne fra ATI så jeg tror ikke det er det som er problemet. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Spillet krasjer forsåvidt også i single player! ingen som har vært borti problemet? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er det bare i CoH spillet krasjer? Har du nyeste versjon? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg hadde problemer med at det frøs, husker jeg.... Du har alle patchene da? Tror opptil flere hadde problemer med patch 2.301. Les denne, kanskje du finner ut av det da. Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Skal sjekke ut linken, og ja, jeg har nyeste version, spiller online også! Har alle fra, CoH - Opposing Fronts - Tales of Valor Lenke til kommentar
RIP Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Prøv å installer det på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå