Erav Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei Bilde er verdt mere enn tusen ord. Hvordan fikser jeg dette? Restartet spillet og kom tilbake til dette. Det var fint før. ingen endringer Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Sorry, men må bare spørre, hvordan er ofp2? like bra som det gamle gode?? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Noen filer som har blitt ødelagt? jeg ville prøvd å re-installert. Så til Fetus: Jeg er kjempefan av det orginale operation flashpoint, og ble faktisk litt positivt overraska over nr.2 Trodde det ville bli skikkelig kjip arcadeshooter slik som modern warfare, men det var ikke så ille. I spillbarhet slår det Arma2 lett! Her får du faktisk lett kommet igang og spillt missions som funker! :-D Men kampanjen suger egentlig balle sånn rent praktisk, den er kort og for enkel, alt løses ved å finne seg en scoped rifle og skyte ned alt for fote. :-/ Men håper det kommer user made missions som duger straks folk får lært seg å bruke mission editoren. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Prøvd å reinnstalere. Men kan ikke jeg bare hijacke en tekst fil elns? Det er steike umulig å se når jeg får ordere ingame, eller "tutorialen". Noen som veit hvilken fil jeg trenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå