kallepetrus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei, jeg lurte på om jeg bare kan spise proteinpulveret sånn det er, altså som pulver eller om man MÅ blande det ut i vann/melk bruker whey tech proteinpulver.. men det smaker mye bedre ublandet kanskje et dumt spørsmål men.... går det tregere viss jeg ikke blander det ut ? skal så klart drikke mye vann rett etter jeg da har ''spist'' dette... og hvor mye kan man spare på å kjøpe en 3kg tønne med proteinpulver i sverige i forhold til norge ? takker for svar : D Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det har ingen ting å si, men spise pulver? Smaker det dritt så har du vel kjøpt feil merke. Treningen og kostholdet skal være en ny livsstil og en prioritering , hvordan skal "kjøpe i sverige" passe inn der? Let etter erteprotein, det er billig selv i Norge. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Det har ingen ting å si, men spise pulver?Smaker det dritt så har du vel kjøpt feil merke. Treningen og kostholdet skal være en ny livsstil og en prioritering , hvordan skal "kjøpe i sverige" passe inn der? Let etter erteprotein, det er billig selv i Norge. er fra proteinfabrikken, er skogssmak ellerno kjøpe i sverige ? mange sier man kan spare mye penger og jeg lurer på hvor mye ? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det blir for relativt å svare på, du kan kjøpe er dårlig produkt og spare flere hundre. Finn produktet først eller sjekk neste gang du er i Sverige Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Det blir for relativt å svare på, du kan kjøpe er dårlig produkt og spare flere hundre.Finn produktet først eller sjekk neste gang du er i Sverige hvor får jeg kjøpt erteprotein da ? nettbutikk ? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 My-R Osv, ja nettbutikker. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvis du ikke liker å drikke pulveret, kan du f.eks. blande det med banan og bær og litt væske (røre ut til en grøt), da blir det godt uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå